Lijf & Lijn alle pijlers

Meeschrijftopic sportschool

29-08-2009 13:50 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik heb een tijdje aan hardlopen gedaan en toen vond ik het leuk om mee te schrijven met een van de hardlooptopics.

Sinds ruim een week sta ik nu ingeschreven bij de sportschool en het leek me daarom een leuk moment om een topic te openen waar sportschoolgangers hun verhalen kwijt kunnen en elkaar kunnen motiveren.

Zelf ben ik nu in de afgelopen 9 dagen 4x naar de sportschool geweest en ik hoop dat ik straks minimaal 2x in de week zal blijven gaan. Ik doe nog niet mee aan groepslessen al lijkt me dat in de toekomst wel erg leuk. Weet alleen nog niet goed wat ik dan wil gaan doen. Misschien iemand leuke suggesties?

Doe nu een aantal krachtapparaten en verder fietsen, lopen en crossen op de crosstrainer :-)

Ik hoop dat er meer meiden zijn die zin hebben om mee te schrijven en dat ik zelf door regelmatig hier een berichtje te plaatsen de motivatie blijf behouden om naar de sportschool te gaan!
BA...ik herken je niet meer!!! Daar kan ik als autist niet tegen hoor!!!
Yep Snag...ik ben het ens met je mening over Esmeralda op dat anderetopic...vond dit wel een leuke wending!!

Ben nog steeds heel erg voor Jeroen!!!

Maar omdat ik vandaag maar niet wakker ben geworden...hoewel dat nu weer mee valt....ga ik ik eens lekker vroeg naar mijn bed...voor mijn doen...dus als ik nu ophoud met typen...lig ik er toch maar weer 3 kwartier eerder in dan normaal!

Oh ja de komende 3 weken heb ik elke woensdag iemand op de tafel...lekker voor het KWF!!!!! Heb er helemaal zin in!!!

Nou lievies...ik ga slapen!!! Dikke kus van Ed
Ja Ed, geweldige aflevering! Gelukkig Jeroen er nog in!

Welterusten alvast!!!!! Hoop dat je morgen weer lekker fit bent!

Sporten was lekker ik was goed op dreef!

Lin, die boterham was niet helemaal ipv avondeten hoor, maar moet wel eerlijk bekennen dat ik niet meer gekookt heb, heb een tosti gegeten en een banaan.

Simooon, daar heb je wel gelijk in dat je je eigenlijk op dezelfde weegschaal op dezelfde plek moet wegen, maar juist omdat mijn broek wat strakker zat de laatste tijd ben ik me gaan wegen. Maar nou zat die broek gister weer minder strak, dus ik laat t maar lekker gaan verder. Schommel gewoon tussen de 53-55 kilo.

Triesjah, wat werk jij veel! Jeetje, dat je uberhaupt nog tijd hebt voor je lover!

Morgen ben ik lekker vrij!! 's Ochtends lekker rpm lesje doen en verder nog geen plannen.
Je moet wel goed voor jezelf zorgen, he Snaggel. Soms kost dat ook moeite, maar dat is wel beter voor je. (Hoop niet dat ik je nu irriteer, maar af en toe maak ik me een beetje zorgen. Heb een vriendinnetje die hier nogal snel in doorslaat, dus deze redenatie heb ik mezelf ook aangeleerd.)
BA & Snaggel:

denk echt wel om mezelf maar een eigenbedrijf en werken in de zorg combineren is soms best lastig..

Linda: hoest met je?

simoon: veel plezier dit weekend geniet ervan!

ik straks weer sporten, heb alles behalve zin... vanavond uit werk naar lover... jaja om elf uur bel ik er nog eens aan.. dan zaterdag om acht weer op mijn werk zijn..tot vier da nog weer sporten.. en door naar lover.. kost enorme planning hihi oh en probeer echt tijd voor jullie hiero te maken.. vindt het wel gezellie... haha

kind is weer beter gelukkig, kost een hele hoop energie minder nu hij weer lekker op school zit..

een ieder een goed weekend.. tot snel en sportze...
Wat is iedereen toch heerlijk bezorgd om mij haha. Het gaat goed hoor! Zwelling is overdag wat minder (zakt uit en lijkt meer een onderkin...) dus ik ben redelijk toonbaar.

Ties, je hebt het er maar druk mee. Maar zolang je van die drukte geniet is dat geen probleem. (Er van uitgaande dat je ukkie genoeg tijd en aandacht krijgt, dat is vast zo.)
Helloooooooo...wat een heerlijk weer!!! Ik heb vanochtend weer krachttrainen gedaan...moet er steeds maar weer aan wennen dat ik echt weer helemaal op nieuw begin....terug naar af...wel effe leuk gebbaled met een man die ook trainde...de bemoedigend woorden "Joh ...je hebt zo weer te pakken"...ja dat weet ik wel...maar als je daar voor amkkelijk 20 herhalingen haalt en je zit nu net aan aan de 13...dan vind ik dat toch weer balen!!

Ik zat vandaag aan de adductor gewicht 41 kilo 3x 20

de abductor 41 kilo 1 x 20 em 2x 15 (dat zijn die gynaecolgische app...hahaha...en nu nog hoe je het schrijft...pffff)

de legpress gewicht 89 kilo 3 x 20

seated row (maar dan in het krachthonk gedeelte dus niet het echte app. gewicht 27 kilo 3x 16

latpully gewicht 41 kilo 3x 20

en dan op een bankje met een halter bankdrukken (echt geen kracht in borst) gewicht 14 kilo 3x 20

uop right row met die zelfde halter van 14 kilo 3 x 20

biceps weer met die halter van 14 kilo 3x 8

en dips op een hoog bankje 3 x 20

toen nog effe het app. waar je met je knieën op een bankje zit en dan je zelf op moet trekken...vooral voor rug en biceps gewicht 68 kilo (hoe zwaarder hoe makkelijkere die wordt) 3 x 10.

En toen was ik het wel zat!

Ben erg benieuwd naar dat nieuwe schema van BAwat ze vandaag gaat krijgen...kijken of ik daar inspiratie uit kan halen. Ik baal altijd wel dat dat ik geen kracht heb in mijn boven lijf....vooral door die zwakke schouder...maar ach...ik ben van de straat!!

Ik vond het wel weer lekker

Zondag heel misschien pilates afhankelijk van hubbie...en dan maandag weer effe kort kracht...vlak voor de kapper...dinsdag weer pilatess...en dan vrijdag pas weer kracht...hmmmm.

Ga dat kracht weer effe volhouden!!!
quote:ednaloy schreef op 19 november 2009 @ 21:26:

BA...ik herken je niet meer!!! Daar kan ik als autist niet tegen hoor!!!

Ikke echt niet snappen

Inderdaad krijg ik vandaag het nieuwe schema. Spannend

Bankdrukken, sowieso mijn hele bovenlijf is nog zwakker dan die van jou Edje. Ik vind juist dat je berenveel gewicht hebt. Kom ik aan met mijn 6 kilo

Tries, hou houd je het vol. Hoe doe je dat met je kind. Hij zal toch ook zijn aandacht nodig hebben en vooral als hij ziek is en zo.

Geniet van je vrije dag Snaggel . Wel goed eten hoor en dan bedoel ik vooral gezond. Je zult met zo'n zwaar schema en je werk toch voldoende voedingsstoffen binnen moeten krijgen.

Ik wil je niet de les lezen want ik weet dat dát ook mijn valkuil is om niet te koken als ik alleen ben en dan maar eet om te eten.

Ik heb een paar jaar alleen gewoond en at elke avond sla met tonijn of helemaal niets (anorexiatijd)

De kunst is dat je jezelf de moeite waard gaat vinden om voor jezelf te koken en niet omdat er een ander mee eet.

Enfin, je weet dat zelf ook wel maar het is zo verdomd handig om niet te hoeven koken. Tijdswinst en makkelijk.

Linda wat fijn dat het allemaal meevalt met je kaak. Je kunt alweer bijna sporten. Goed vooruitzicht... Tenminste dat denk ik

Ook hier heerlijk weer. Vanmorgen vroeg op en al heerlijk in het zonnetje in de tuin gewerkt. Ziet er nu weer enigzins christelijk uit dus laat het weekend maar komen

Nadeel is wel dat ik TE fanatiek heb gedaan en aardig last van mijn rug heb dus dat word vanmiddag nog wat.
Goedzo Edje!!! Goed bezig jij!!!

Ik kom ook net terug van de sportschool heb Rpm gedaan, heerlijk!

Het is zo lekker weer, misschien vanmiddag nog even hardlopen, maar moet eerst boodschappen doen enzo.

Triesjah klinkt druk allemaal, maar wel leuk!

Lin, ik vind het niet erg hoor dat je dat zegt en je bent niet de enige hoor, ik ben after all een ex-anorect dus mensen(lees ouders, vriend enzo) letten hier wel vaker op. Maar no worries, ik zorg meestal wel goed voor mezelf.

nu eerst eens even douchen, krijg het koud van het opgedroogde zweet!
Nu snap ik wat Ed bedoeld.. Blond he

Je bedoelt vast mijn nieuwe avatar????
BA, we waren tegelijk!

Ja, ik begrijp je, het is ook nog steeds mijn valkuil, maar meestal kookt mijn vriend en vaak hoef ik dat dan na het sporten alleen maar op te warmen, maar gisteren was vriend ook trainen en tja dan kook ik dus (vaak) niet. En de tomaat/komkommertijd heb ik ook gekent en noooooooit meer!
Oja en succes met je nieuwe schema!!!
Thanxxxx

Als ik alleen ben en moet koken doe ik dat ook niet hoor. Dat blijft echt in mijn systeem. Dom van mij want dat betekend, en dat is ook zo gevoelsmatig dat ik het de moeite niet waard vind om voor mij alleen te moeten koken.
Zoooo goeie morgen BA...hahahaha...het is zeker windstil (je motto) dat je me niets snapte...hahahahah

Ja ik bedolede je avatar....

Zegge Snag...ben je betoeterd!!! Jij mag niet meer hardlopen vanmiddag hoor...er blijft niks meer van je over...jij denkt dat je "Normaal"eet nu maar met die cardiovasculaire sporten die jij doet ( ja mooi scrabbel woord!!) moet je echt meer eten!!!

Dus eh...nu 3 extra bammen en anders op de bank jij vanmiddag!!!!! Ik ga nu streng worden!!!
Ja Mamma Ed! Ik zal naar je luisteren........word bijna bang van je hahaha! krijg flashbacks naar toen ik nog thuis woonde....lol
Oopsss.... Is dat positief of negatief Snag?

Ik snapte er in eerste instantie helemaal niks van Edje. Ik alle reacties die ik had geschreven geanalyseerd en gedaan en ik kon niks vinden wat denigrerend of verkeerd was.

Toen ik de reactie bijna klaar had viel het kwartje pas....

Het word tijd dat het weekend wordt. (bijna) Niks moet, alles mag.

Vriend heeft het overigens weer benauwd sinds een paar dagen. Schiet niet op dus ...
Ohh dat bedoelde Edje tegen BA. Ik heb meteen ff op F5 gedrukt Leuk apie!

Ed, ik vind ook dat je juist superzwaar traint! Ik krijg wel eens opmerkingen op de sportschool van andere vrouwen, dat ik sterk moet zijn, maar ik haal het niet bij jouw krachttraining! Ik ga er vanuit (omdat je zoveel sport) dat je de oefeningen goed doet, maar dan zit je ECHT op een hoog niveau.

Ik zit aan de tonijnsalade. Lekker uitgebreid want ik vind het wel de moeite om voor mijzelf te 'koken' Koken is een hobby, dus ik kook graag, bij elke gelegenheid die ik krijg. Vanavond vegetarische nasi met een eitje.

Voor degenen die niet graag voor alleen zichzelf koken: probeer de dag ervoor voor één persoon extra te koken. Bewaar dan 1 portie en warm die de volgende dag gewoon op. Scheelt weer in moeite.
Simooon heeft echt geluk met het weer. Het zal genieten zijn aan het strand met het tje. Lekker
Dankje Linda

Als ik weet dat ik inderdaad een keer alleen moet eten dan houd ik er meestal rekening mee zodat ik een kliek kan opwarmen. Helaas weet ik het meestal niet van te voren en als er niks in de diepvries of koelkast ligt dan wordt het brood.

Koken vind ik niet erg maar mijn hobby is het echt niet.
Nee voor mijn doen train ik echt niet zwaar hoor!!! Het is voor mij echt weer opnieuw beginnen...en ja ik voer alles goed uit!! Let ontzettend op mijn ademhaling e.d. Voel me ook af en toe zo'n bootwerker wanneer ik met kracht uitblaas en stoot!! Hahahaha...

Ik zit nu in dubio...hubbie heeft een brief gekregen van zijn sportschool..ze gaan verhuizen naar andere locatie waar voorheen een duurdere sportschool zat...dus voor bodem prijzen...nu heb ik hun rooster bekeken maar ook daar weinig pump...ik wil de mogelijkheid hebben om dat gewoon met regelmaat te doen. Nu zegt hubbie dat ik best terug kan naar mijn oude sportschool dat we die 20 euro extra per maand best overleven. Daar kan ik gewoon minimaal 2 x in de week pumpen en zelfs 1 x extra op de woensdag avond als ik dat zou willen. Zit ik hubbie met zijn sporten niks in de weg. En krachttrainen gaat daar ook en spinnen ook uiteraard.

Maar dan mis ik mijn pilates weer..want daar hebben ze dus bodybalnce en das net iets te veel combinaties met je armen (het tai chi gedeelte) waar ik niet goed in ben! Dat pilates wat ik nu heb vind ik net lekker...maar goed...das ook 1 x in de week...

Keuzes keuzes...ik was natuurlijk wel pump verslaafd....en je krijgt er zo'n mooi lijf van als je het regelmatig doet!!

Trouwens...hier regent het nu...hopen dat Siempie dat nu niet heeft...en dat ze een beetje nader tot vriendje komt...
En standaard een (gezonde) pizza op voorraad, BA? Tegenwoordig heb je ook pizza's met veel groenten / goede vlees of vis en niet eens zo veel vet.

Moeilijke keuze Ed. Is er niet nóg een andere sportschool waar je het allebei fatsoenlijk kan doen?
Nee das nou zo jammer....mijn oude sportschool was wel helemaal Les Mills...vind ik ook geweldig!! Ik zou natuurlijk tot februari pilates bij huidige sportschool kunnen doen...hahaha...in mei had je zo'n actie dat als je 3 nieuwe leden aan bracht dat je van aug tot februari niet hoefde te betalen...dus ik sport nu een half jaar gratis...maar ja...da is het in februari afgelopen met pilates...hahaha

Ik moet nog maar effe nadenken.

Weet jwat ook zo'n pré is van huidige sportschool...dat je in je hempje in de zaal mag...dat mag bij sportcity niet...moet je korte mouwtjes...ik vind in een hempje trainen zo lekker!!

Ik krijg altijd van die meur oksels ook met deo. Moet toch maar minder knof gaan eten...zucht!!

Oh en Snag...zit jij aal aan de bank vast geplakt of ben je toch aan het rennen??

Zeg doe jij geen body balance...hoor je al die attack dingen doen eh was dat ook geen combat...of haal ik heel veel door elkaar??
Oh trouwens slecht slecht slecht slecht!!! Ik heb een AH appeltaartje gekocht..ze waren in de bonus voor 1,99 kon hem niet laten liggen voor bij de koffie vanavond...;-)
Lekker toch! Ik zag ze ook, maar heb 'm niet meegenomen.

Stinkt niet iedereen in de sportschool? Geloof niet dat er veel mensen last hebben van jóuw oksellucht hoor, zoiets ruik je meestal alleen zelf

Laatst maakte mijn vriend de opmerking dat hij mijn zweet lekker vond ruiken????? Heel weird. Ik niet. Maar goed.

Oh, wat voor deo gebruik je trouwens? Want die geurtjes-deo's vind ik ook altijd gaan stinken. Ik gebruik altijd van die deo's met zeepgeur; dove of nivea ofzo. Werkt goed.
Mijn favo deo is uit de handel genomen....ik heb een partijtje bij de Zeeman voor geodkoop in kunnen slaan...lees: 10 bussen...maar die voorraad is aardig aan het slinken...het was van Fa Vanille/yoghurt...de douche schuim en badschuim zijn er ook zo lekker van...bad schuim (grote flessen) is ook al uit de handel..alleen de douche schuim is er nog. Gaat vast ook verdwijnen...dan ga ik ook maar weer over op de nivea of zo...wat deo betrefd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven