Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ meiden slank het nieuwe jaar in...

06-12-2009 10:31 2483 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

We voeren een streng deurbeleid.

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...

Het vijfde topic...
quote:Swarovski schreef op 06 december 2009 @ 20:53:

Joke supergoed dat jij je aan de sportdeal hebt gehouden!Thanks!
Hey allemaal!

Nik ik begrijp je gevoel wel, heb het ook met bepaalde mensen dat ik geniet als ze slecht eten en nog zwaarder worden terwijl ik dan nee zeg tegen dat lekkers en dat ik de complimenten krijg. Heel erg fout en vooral voor jezelf. Ik ging op een gegeven moment meer om me heen kijken, me steeds vergelijken op straat en bij vriendinnen. Ik werd er niet leuker op en probeer het nu echt te laten. Ik wil sportiever en slanker zijn voor mezelf en niet voor iemand anders. Natuurlijk zijn complimenten leuk, en geniet ik van aandacht op zn tijd maar het is niet waar mijn nieuwe ik om draait. Dat gaat om een hele andere levenstijl en die heb jij ook al helemaal te pakken: je wil zelfs gaan lopen met kerst!!!!!

Joke goed van de sportdeal!

Voor iedereen die het nodig heeft een maar angel 5 had er ook al aardig wat achtergelaten hier dus misschien overbodig.

Wie gaat er nog meer sporten vanavond??? Ik ben gisteravond gaan hardlopen met vriend en dat ging super. Hij loopt echt harder en ook al hou ik mn eigen tempo, ik merk dat het helpt achter iemand te lopen. Ik heb in een half uur 4,7 km gelopen (afwisselend wandelen en hardlopen): voor mij echt een ultiem record hahahah meestal alleen loop ik maar 3 km ofzo. Vriend was helemaal onder de indruk van mn manier van lopen en snelheid en toen hij even achter me liep was hij ervan overtuigd dat mn kont al strakker is geworden hahahaha!

Vanmorgen met de hond ben ik nog een rondje van een km of 3 gaan lopen en straks ga ik spinnen!! Morgen pilates dus de week begint hier weer heeeerlijk!!
En HPL de wekker zooo vroeg zetten is inderdaad echt niet normaal

Ow en MissC natuurlijk ook nog even een voor weer wezen sporten!!!
En Zwieb laat die ampulletjes maar zitten, geef mij die weegschaal maar
En Iejoor ben je nog wakker gebleven of op je werk een tukje gedaan???

En hoe is het met de stijve nek Lola???

En en en en hahahahaha elke keer schiet me weer wat te binnen
Ik ben ook maar weer es hetzelfde gebleven. Pootje mag over twee weken uit t gips, dus hoop dan weer volop mee te kunnen doen.

Wat een actieve sportafspraken maken jullie allemaal zeg! Leuk! Ik doe nu, of eigenlijk zometeen, buikspieroefeningen. Wist niet dat daar bij mij uberhaupt nog iets zat. Wat kan spierpijn toch fijn zijn af en toe!

Good luck ladies!
Gelukkig nog maar 2 weken Hemera!! Dan kan je ook weer meedoen met alle sportiviteit!

Oe buikspieren is ook wel de ergste spierpijn die er is, vooral als je dan moet lachen de volgende dag. Of omhoog komt in je bed... AAAAAuuuuuuuwwwwww
Hemera: Wat top dat over 2 weken het gips eraf mag! Hopelijk ben je dan weer snel 'in de running' Heel goed dat je aan de buikspieroefeningen bent gegaan! Heb ik zaterdagochtend ook maar weer es gedaan en heb nog spierpijn *bloos*.. Doet echt enorm pijn als ik moet hoesten haha..

Daantje: Wat een compliment van je vriend You go girl!

Iejoor: Ik wilde nog ff zeggen dat ik het fijn voor je vindt dat je vanaf januari wat later mag opstaan... Top!
quote:Daantje98 schreef op 07 december 2009 @ 17:26:

En Zwieb laat die ampulletjes maar zitten, geef mij die weegschaal maar Maar je hebt er zo weinig aan als de kilo's er alleen virtueel afvliegen en niet feitelijk!
Klopt er net iemand aanhoudend op mijn deur, kijk ik door het spionnetje en zie een vrouw, ik doe open, ligt een vrouw (junk) voor mijn deur. Ze verwachtte duidelijk haar dealer te zien en maakte zich uit de voeten.
Swa, bah wat vervelend zulke gasten voor je deur te hebben.

Zojuist heb ik écht overheerlijk gegeten :-) Zelfgemaakte Tzatziki-saus in een shoarmabroodje met kipfilet en lekkere salade :-) Mjammie
Bah Swa das rot! Woon je in een buurt waar dat vaker gebeurd of was het echt een verdwaalde junk?? Of heb je vroeger handeltjes gehad waar wij niets van weten

Joke wat klint dat lekker! Heb je een recept?? Doe je wat specials met de kip? Krijg gelijk trek hihihi!

Net lekker wezen spinnen, daarna nog wat gegeten en heerlijk gedoucht en voel me nu super loom, heerlijk. Ga zo mn bed opzoeken. Slaap lekker allemaal en bis morgen!
Goedemorgen!

Iedereen veel succes met de 2e ronde wegen.

Hier weinig te melden. Ik heb gisteren 3 dropjes op, van die stoffige zouthoudertjes. Lekker!

Lekker dan Swa, zo'n junk voor de deur.

Mooi dat ze snel weg was, moet je niet te veel voor je deur hebben.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogguh.

Getver Swa :(

Daan, lekker joh dat het hardlopen zo goed ging!

Geen sport hier gisteravond want nu wel ongesteld en vreselijke buikpijn gehad. Vanavond nieuwe ronde, nieuwe kansen

Lola
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
En ik maar denken dat ik in een redelijk goede buurt woonde.. geeft je niet echt een veilig gevoel.

Ik heb trouwens de politie gebeld (geen spoed). Ik dacht: haar dealer moet dus wel in de buurt wonen en om zulke bezoekjes in de toekomst te voorkomen... De politie kwam vrij snel en ging op zoek naar haar/ hen. Niets meer van gehoord na afloop..

Ben door de commotie niet meer gaan wandelen en weeg nu 89,9, wat me best deprimeert aangezien ik behoorlijk veel heb bewogen afgelopen week. Misschien moet ik toch een tandje harder sporten.

Qua eten ben ik best trots: geen vreetbuien, keurig 3 maaltijden per dag dus daar hoef ik niets aan te veranderen.

Die Daantje: je bent echt spinverslaafd, leuk om te horen.

HPL: vanavond idd nieuwe ronde, nieuwe kansen..
Goedemorgen!

Daantje:

Voor de tzatzikisaus --> Griekse yoghurt met 2 teentjes uitgeknepen knoflook, ongeveer 80 gram komkommer raspen, peper en zout erbij in en 1 eetlepel citroensap. Daarna even in de koelkast zetten (hoeft geen uur hoor).

De kip kruiden met shoarmakruiden en dan bakken of grillen. Shoarmabroodjes in de broodrooster en eet smakelijk!

Gewicht voor mij: hetzelfde als vorige week

Nu druk leren, want morgen 4 examens van mijn thuisstudie! Om 5 uur op om om half 9 ergens in Utrecht te kunnen zijn.... pfffffff
Hier ook gelijk gebleven (94kg)

Joke, ben er ook super blij mee straks weer wat later op te mogen staan. Hopelijk bied dat me ook weer de kans om goed met eten om te gaan... Want dit is nu de 2e keer dat ik zo ver weg gestopt wordt (zo ver moet reizen) en allebei de keren ben ik niet goed omgegaan met het eten en mijn gewicht.. Dus toch dat vroege opstaan vermoed ik... Kan mijn lichaam niet zo goed tegen denk ik... Of ik mentaal gezien toch niet zo... Nou ja we zien het wel...

Swa; wat een rariteiten zeg bij jou in de wijk.. Zou mezelf er ook niet fijn bij gevoeld hebben hoor... Goed dat je de politie hebt gebeld...
Goedemorgen dames!

Heb ik jullie onlangs nog verteld hoe blij ik met jullie ben? Hier gaat het langzaam aan meer eten een stuk beter. Gisteren niet briljant, toen zat ik op ongeveer 1000 cal. maar ik ben er wel veel bewuster mee bezig en de Sint zal trots op me zijn, want ik heb toen taart op en mijn chocoladeletter (en daarna was ik heel erg misselijk ) Maar de resultaten zijn heel erg goed.

Vorige week was ik nog 103,7 en vanochtend 102,0!

Dat is - 1,7 door meer te eten. Jullie ontzettend bedankt voor de grote inzichten. Ik weet zeker dat ik anders nog ontzettend zat te kloten. En ik ben mega ongesteld, dus nog een tafje opgeblazen... Ik ben benieuwd volgende week.

Succes morgen Joke! Je hebt tentamens bij mij in de stad dus als ik je een termosflesje koffie moet komen brengen, geef dan maar een gil

Swa: schrikken, man zo'n junkie! Maar je gaat goed met je eten. Echt iets om trots op te zijn, toch?

Daantje: sport ze!
JITB, heb je naast die letter en taart de hele dag niets gegeten?
Ha Q!

Man, ik heb me in een kramp gegeten die dag. Mijn moeders zuurkoolschotel met fruit is wereldberoemd, dus die laat ik niet staan! En ik heb brood op 's ochtends en 's middags en bij de koffie schuimpjes, taai taaipepernoten en marsepein. Ik heb die dag heeeel veel op, maar ook ontzettend onverantwoord en dat zou ik anders nooit doen. Die dag wel heel weinig water gedronken (en geheimpje tussen jou en mij: ik heb niet een stuk taart op maar twee) Geen wonder dag ik aan het einde van de avond misselijk was.

Wel heel lief dat je even je neus om de hoek steekt om te tjekken. Ik ben nogmaals heel blij met je lijstje want die gebruik ik sinds donderdag als richtlijn en dat werk super. Ik vind het knap hoe je dat hebt uitgezocht en voor jezelf hebt vast gesteld. Echt top. Daarnaast vul ik iedere dag op de site van het voedingscentrum in wat ik op een dag heb gegeten en gedronken. Dan zie je precies hoeveel voedingswaarde je binnenkrijgt.
Euh, dan begrijp ik niet hoe je maar aan 1000kcal komt, een chocoletter is al 750, taart is vaak ook 300 (en dat is nog krap, laat staan twee stukken taart), dus ik denk dat je wel meer dan 2000 hebt binnengekregen hoor.
Nee, sorry ik was niet duidelijk. Zondag meer dan voldoende cal binnen gekregen. ivm Sinterklaas. Gisteren te weinig cal. binnen gekregen, dat waren er ongeveer 1000. Zondag zat ik over de 3500
Heeft JitB het niet over zaterdag met die taart en chocoladeletter en over zondag mbt die 1000 kcal?
Mosterd
ah, ik dacht al!

haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven