Afvallen met...
zondag 3 januari 2010 om 23:37
vrijdag 29 januari 2010 om 23:00
Ik heb het gehaald! Na twee jaar onwijs hard werken heb ik het gewoon gehaald! Ik heb buikpijn van het lachen want ik heb een hele leuke middag en avond gehad (met de nodige alcohol ) maar ook mascara op mijn wangen van het huilen om alle mensen die ik zal missen. Maar ik ben heel erg blij, niet in woorden te omschrijven eigenlijk.
zaterdag 30 januari 2010 om 09:19
Goedemorgen! Dank voor het meecheeren Ik ben nog steeds helemaal blij. Heb ook slecht geslapen afgelopen nacht. Had niet zoveel gedronken dat ik als een baksteen in slaap viel maar wel genoeg om heerlijk onrustig van te slapen Daarnaast was ik misschien wel gewoon een beetje te blij en bezig met allerlei dingen in mijn hoofd. Vandaag dus maar rustig aan heb ik bedacht.
Hier ligt ook alweeeeeeeeer SNEEUW. Ik ben er geloof ik wel een beetje klaar mee. Begrijp nu wel weer dat we ook in Nederland witte winters kunnen hebben. Voorjaar kom er maar in!
Hier ligt ook alweeeeeeeeer SNEEUW. Ik ben er geloof ik wel een beetje klaar mee. Begrijp nu wel weer dat we ook in Nederland witte winters kunnen hebben. Voorjaar kom er maar in!
zaterdag 30 januari 2010 om 09:28
zaterdag 30 januari 2010 om 09:30
zaterdag 30 januari 2010 om 09:40
Scenario:
- Erwt: voelt zich de hele dag al een beetje nutteloos omdat Xan hard klust en Erwtje niet mee kan klussen.
- Xan: gaat eind van de dag/avond borrelen met vriend.
- Erwt: maakt eten, moet halverwege Xan ophalen en is daardoor narrig.
- Xan: doet gezellig, Erwt doet narrig in de auto.
- Erwt en Xan komen thuis: het eten mislukt ook nog!
- Erwt:
- Xan: 'ik ga wel patat halen'.
- Erwt:
- Xan: komt terug met chinees.
- Erwt:
..........
- Xan: 'zullen we maar niet meer naar de film?'
- Erwt:
- Xan:
- Erwt: 'boehoeee en ik was al zo nutteloohooos en nuhuuu mislukt het eten ook nooog'
En toen zijn we dus niet naar de film gegaan, Xan heeft de thermostaat aangesloten (was afgesloten vanwege verven en thermostaat van de muur) en zijn we gezellig thuis gebleven
- Erwt: voelt zich de hele dag al een beetje nutteloos omdat Xan hard klust en Erwtje niet mee kan klussen.
- Xan: gaat eind van de dag/avond borrelen met vriend.
- Erwt: maakt eten, moet halverwege Xan ophalen en is daardoor narrig.
- Xan: doet gezellig, Erwt doet narrig in de auto.
- Erwt en Xan komen thuis: het eten mislukt ook nog!
- Erwt:
- Xan: 'ik ga wel patat halen'.
- Erwt:
- Xan: komt terug met chinees.
- Erwt:
..........
- Xan: 'zullen we maar niet meer naar de film?'
- Erwt:
- Xan:
- Erwt: 'boehoeee en ik was al zo nutteloohooos en nuhuuu mislukt het eten ook nooog'
En toen zijn we dus niet naar de film gegaan, Xan heeft de thermostaat aangesloten (was afgesloten vanwege verven en thermostaat van de muur) en zijn we gezellig thuis gebleven
Peas on earth!