Lijf & Lijn alle pijlers

Slank de zomer in.

12-04-2010 18:04 576 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slank de zomer in topic

naam leeftijd start streef huidig afgevallen Candy1526 76 65 72.2 3.8Dewy 21 82 70 77.2 5.8 Elisa17426 63 57 59.8 3.2 EssieGrun 88.9 76 84.7 4.6 Jokke 71 65-60 67 4Lara82 7065700 Lolaatje 73.5 69 73.2 0.3 Maxem 74.7 68 71.5 3.2 Miimi 635461. 2 Nienke 7066-67700 Nostradame 29 66 60 62.2 3.8 Rozijntjes 646262.81.2Twekattwee 7865780 samen 31.9

Als ik iemand ben vergeten of er nog bij zou willen meld dat dan even!

Op de vele kilo's die we kwijt willen raken
Het motiveert me (hopelijk) om dit weekend wat beter op te letten.
Het staat er in.

Ik ga zo maar eens werken.

Fijne dag allemaal.
Nou, Candy, ik heb toch effe een gaatje gevonden want ik ga maar thuis leren ipv naar de bibliotheek Bij mij stond de weegschaal vanochtend nog steeds op 75.7 dus ik gok dat hij morgen niet veel lager aangeeft. Dan zijn we samen toch alweer over de 24 kg heen!

Haha heerlijk die aswolk. Ik ondervind er ook totaal geen problemen van, mijn moeder werkt bij de beveiliging op schiphol en is al 4 dagen vrij! Jammer dat ze eigenlijk zelf al zaterdag en zondag had, dat heeft ze maar eens in de drie weken en nu precies met die wolk haha.

Oh OBM ik kan het heel goed voorstellen. Behalve dan die 100 km, want ik ben best goed bezig qua sporten, maar 100 km? Ik krijg al pijn mn billen van het zadel als ik eraan denk hehe.

Mimi, dat heb ik ook met de 75.7. Normaal val ik in de eerste week veel af maar dat is nu niet zo. Misschien motiveert het me.

Nu ga ik echt leren! Wil (teveel) doen vandaag dus moet flink aan de bak. Fijne dag!
Oeps net kan ik het weer niet laten. Weer 2 stroopkoeken genomen. Goed nu ga ik er dus echt weer voor.

DH ik zal het er zo in zetten. Succes nog met leren.
Hey

Dh wat ga je dan al goed met het hardlopen, vanaf les 12 worden de lessen behoorlijk pittig vond ik!

Ik heb me vanochtend gewogen, maar gewicht was gelijk, beetje jammer, maar ik zie en voel mijn lijf wel strakker worden dus ik gooi het nog maar even op spieren zijn zwaarder dan vet.

Zojuist heb ik alleen gegeten ( vriend op oefening en ouders op vakantie) ik heb een maaltijdsalade geitenkaas gehad, met soep vooraf, die salade kwam bij de aldi weg en was echt heerlijk!!

Vanavond mag ik nog een toetje, heb yoghurt met muesli, ik had zonet geen plek meer, dus die eet ik later op.

Vanochtend weer 6km hardgelopen, en vanmiddag nog een eind met de hond gewandeld en zojuist nog een half uurtje met hem gefietst. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat, vorig jaar, toen mijn ouders op vakantie gingen, piepte hij de hele buurt wakker, en heb ik hem steeds 's nachts naar het huis van mijn ouders gebracht. Probeer het een nacht, en anders gaat hij daar weer slapen.

Fijne avond allemaal.
Hallo allemaal!

Ik ben in het weekend 0,2 aangekomen (om precies te zijn: eerst 0,4 erbij en toen weer 0,2 eraf) dus dat is minder

Schoonma had iets gekookt met een ingrediënt dat ik echt niet lust (en ik lust echt bijna anders, behalve dat) waar ze pas tijdens het voorgerecht (waar dat spul ook in zat) achter kwam en heeft toen snel een apart bordje voor mij gemaakt. Het bordje was nogal vol maar heb het toch netjes leeggegeten (pasta met zalm). Dit in combinatie met chocola op vrijdag, zaterdag én zondag was niet zo best, ook al heb ik een uur gefietst zondag en oefeningen gedaan

Vandaag had ik een drukke dag bij een klant. Ik had weinig te eten mee en het bovendien te druk om tussendoor trek te krijgen. Na afloop had ik wel erge honger! Ik moest een flink eind terugrijden, ben net thuis en heb dus onderweg gegeten. Ik het zelfs een andere route genomen om bij La Place aan de A50 te kunnen eten in plaats van één van de vele McDonalds lands de route. Applaus voor mezelf! Heb een maaltijdsalade en een fruittoetje gehad. Zonet stiekem even op de weegschaal gestaan (ik moest toch mijn nette werkkleding verruilen voor joggingbroek) en dat was veelbelovend

Candy, zet hem op! Misschien iets anders in huis halen dan stroopkoeken bolussen? Rode paprika, wortels, kleine yoghurttoetjes?

Jokke, succes met verhuizen! Veel zware spullen sjouwen en je hoeft niet meer te sporten

Wenn, goed dat alles strakker wordt, dat is het belangrijkste.

OBM, 100 km, goed zeg!! Die buffetkilo's raak je wel weer kwijt.

De rest: Hoi en succes
Hoi Allemaal,

Het is rustig hier vandaag. Allemaal van het mooie weer aan het genieten? Voor mij is het een extra stimulans om niet te snoepen, ik moet natuurlijk wel in mijn zomerjurkjes passen

Ik lees dat de meeste van jullie het toch wel moeilijk hebben gehad het weekend. Het is maandag dus we kunnen er weer een volle week tegenaan. Ik heb toch maar op de weegschaal gestaan vanochtend, - 0,6 kg, dus was toch wel tevreden. Vanochtend ook nog even hard gelopen. Succes allemaal deze week!!!!!!!!!
Hoihoi.

Ik zet het dalijk gelijk allemaal goed in de tabel.

Ndame, succes jammer dat je iets bent bij gekomen maar zoveel is het gelukkig niet.

Weet je wat het is die stroopkoeken en bolussen kan ik wel weg doen maar er ligt hier altijd nog snoepjes en chips voormijn neefje die iedere donderdag komt.

Ik kan beter wat van mijn kinderen nemen dan Die hebben nog soepstengels en rijstewafels hahaha.

Wenn is het goed gegaan met de hond van je ouders?

Oh heerlijk zomerjurkjes ik heb allemaal nieuwe gekocht. Somige zitten toch echt zo dat er toch net nog wat kilo's af moeten.

Vandaag moet ik even bij mensen langs en dat ga ik ook op de fiets doen. 4 km heen en 4 terug dus toch mooi een stukje.
Oh ik zat te denken zal ik achter de tabel nog iets van bijzonderheden plaatsen?

Misschien handig als iemand even stopt of op vakantie is of zo iets.
Hallo,

Wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg!

Ook al lees ik hier en daar wat over bepaalde tussendoortjes die Sonja Bakker (eng wijf!) zeker zou afkeuren, we zijn allemaal mensen toch?

Vorige week heb ik tijdens een dagje winkelen ook genoten van een heerlijk stuk appeltaart, maar ik denk dat een hoop van deze caloriëen ook wel weer verbrandt zujn door het vele lopen die dag.

Ben helaas nog niks afgevallen, maar gisteren heb ik wel zo'n 15 kilometer gefietst, goed begin van de week dacht zo!

We gaan er allemaal voor toch?
Weegschaal zei 65,3 vanmorgen, dus netto 0,7 kwijt.

In de pauze stevig gewandeld en vanmiddag weer zwemmen. Ik hou vol!
Het gaat hier niet super. Gister heb ik niet gefietst. Ik ga zo wel lopen met Evy, les 13. Het probleem zit denk ik in mijn hoeveelheid eten en het broodbeleg. Verder eet ik wel gezond maar ik wil dus 3 crackers als ontbijt en 3 boterhammen pver de dag en dan nog fruit en tussendoortje, maar had rond kwart over 2 zo'n trek dus heb een vierde boterham gepakt. Opzich niet erg, maar op brood had ik vandaag komijnenkaas en duo penotti.. Dat tikt wel aan Moet zo nog even iets eten voor ik ga lopen.

We gaan vrolijk verder, al eet ik vanavond bietjes (misschien kennen jullie het alleen als kroten, mijn klasgenoten kennen namelijk ook geen bieten maar wel krootjes ) en daar hoort gewoon echt een speklapje bij. Mijn moeder bakt mijn speklap altijd keihard want dat vind ik het lekkerst en ze zorgt altijd voor niet al te vette en kleine, maar het is zoveel slechter dan een stukje kip bv. Daar zit bij mij het probleem dus in denk ik!

Ik ga zo hardlopen. Morgen avond heb ik een voetbalwedstrijd dus dan verbrand ik weer de nodige kcal mee. Ook donderdag weer hardlopen! Vrijdag heb ik na het laatste tenatmen met vriendinnen een lunch in Scheveningen, lekker op de boulevard.. Dat wordt moeilijk!

Volgensmij gaat het bij jullie aardig goed. Fijn hoor! De zomer komt er inderdaad ECHT aan! Ik heb nog bijna niets gekocht. Wat ik van vorig jaar heb liggen is allemaal 1 of 2 maten te groot, behalve shirtjes. Ik ga pas 14-08 op vakantie en hoop in de uitverkoop leuke dingen te kopen als ik wat afgevallen ben!

Nou ik kan nog uren bljven kletsen, allemaal veel succes, houd vol!! Ik ga ook mijn best weer doen!

Groetjesss
Ik krijg trek in speklappen en stroopkoeken van jullie posts!

Maar ik wil ook in mijn zomerjurkjes passen en heb al op de kast mijn skinny jeans gehangen, waar ik heel graag weer in wil passen.

Sinds zondag heb ik niet gesport, maar wel gister en vandaag op de fiets naar werk gegaan.

Het eten gaat wel redelijk, ben een beetje moe door o.a. drukte op werk en daarom geen trek.

Oh, wacht eens, gisteren bij de kassa van de supermarkt wel een of andere zakje Mars chocoladebolletjes meegenomen. Iets met caramel en krokante binnenkant. Dat was lekker! En zo onverstandig

Vandaag weer gezond gegeten op werk. Volkorensneetjes met kaas en sla.
Bijna 3 kwartier gewommen, lekker! Na 40 baantjes kon ik er nog wel 15 tot 20 voor sluitingstijd, maar kreeg steeds zo'n kramp in mijn voet dat ik er nog amper 10 extra redde. Maar het was wel fijn (tot aan die kramp dan)!

In de spiegel blijft ik mijn hals, schouders en decolleté maar bewonderen, ziet er mooi strak, licht gespierd en sexy uit! Een (halter)jurkje gaat me fantastisch staan deze zomer
IEEEH ik ben misselijk want ik heb borrelnootjes en chocola met druiven/nootjes gegeten met mn zus....
Oooh DH! Maar je bent ook wel veel aan het sporten dus dat train je er wel weer af.

Ik weeg nu 65 kilo
quote:nostradame schreef op 21 april 2010 @ 08:52:

Ik weeg nu 65 kilo

Wat zijn jullie goed aan het afvallen!

Ik was eerst 0.4 aangekomen (63.4) maar vandaag weeg ik 62.8 dus hoewel dat nauwelijks scheelt met m'n startgewicht ga ik nu in ieder geval weer de goede richting op. Vanavond weer sporten en straks op de fiets de stad in.
Jeej, eindelijk weer resultaat. Na stilstand nu eindelijk 0,4 eraf. Nu dus 86,5. Heb ook echt mijn best gedaan: gezond eten en veel fietsen, lopen, sporten. Vandaag gaat het met eten prima, alleen beweging veeeel te weinig. Hele dag thuis achter de computer, ga straks maar even een rondje fietsen ofzo. Heb ook een activiteiten meter om de hele week en daar zijn dit soort dagen natuurlijk niet ideaal voor, haha. Maar ben wel benieuwd naar resultaat ervan. Morgen ook nog even naar stofwisseling laten kijken. Over 1,5 week op vakantie, dus nu nog even goed mijn best doen!
Ik heb net een flink bord heerlijke macaroni met gehakt en kaas op en lust best nog wat! Misschien straks toch nog een beetje...

In de pauze weer een half uur gewandeld en morgenochtend of morgenmiddag zwemmen, gaat lekker zo!
Mooi Essie, zichtbaar resultaat (op de weegschaal of aan je lijf) motiveert toch het meest.
Wat gaan jullie goed, goed zo Essie!

Hier gaat het ook ok. Eet nog steeds alleen en heb vandaag weer een maaltijdsalade gehad, met kipfilet reepjes. Nog geen toetje, die bewaar ik tegenwoordig voor negen uur, met wat fruit erin. Ik wandel me hier helemaal suf met het hondje van mijn ouders, dus veel beweging, sowieso 2,5uur per dag. Hij slaapt gelukkig 's nachts, was erg bang weer wakker te liggen van zijn gepiep, maar tot nu toe heb ik hem nog niet gehoord, en heb 's nachts de radio zachtjes aan, zodat hij niet "alleen" is.

Aan het hardlopen kom ik even niet toe, vrijdag pas weer, mede door de hond, mede door veel extra werk, wel lekker maar ook vermoeiend.

Vrijdag gaan we de w.c slopen en dan wordt er volgende week een nieuwe geplaatst, dus erg veel troep waar ik nu al tegenop kan zien...

Ik heb halverwege mei een bruiloft en wil er nog wel wat vanaf hebben voor die tijd, dus ik ga er nog even flink tegen aan!!!
Hoihoi.

Wat zijn jullie goed bezig.

Ik zet het vanavond of morgen allemaal in de tabel.

Ik ben nu even bezig met mijn zoon, hij is behoorlijk ziek.

Ohja hier een hele goede dag gehad met het eten dan.
Wat goed Wenn, zo veel wandelen met de hond! Leuk vor de hond en voor je lijn

Beterschap voor je zoon Candy!

Ik heb toch nog een bord genomen. Ik dacht: ik kan het hebben. Maar nu zit ik wel erg vol. Maar ach, ik kan het hebben
hihihi nostradame, en macaronie is ook wel erg lekker he :-)

Zaterdag verhuizen en hoop volgende week daar een sportschool zoeken. Dan ben ik ook gelijk weer meer hier :-)
Ik heb toch echt te veel macaroni opgeschept, ik had de rest van de avond een volle buik, niet fijn :(

Zo veel kon ik nou ook weer niet hebben. Maar: ik heb al 3 dagen niets gesnoept! Alleen zo'n klein yoghurttoetje en dat valt atuurlijk gewoon in de categorie zuivel.

Na het werk weer zwemmen, in de pauze vast weer een wandeling.

Succes met de verhuizing zaterdag Jokke!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven