Lijf & Lijn alle pijlers

Het is weer zo ver; kilo's kwijt wie doet er mee?

31-12-2007 09:37 1822 berichten
Januari staat voor de deur, het ideale moment om maar weer eens een poging te doen af te vallen.

Deze dagen eet ik alles wat ik wil om vanaf morgen de rem er op te zetten. Samen is dat makkelijker dan alleen!

Dus wie doet er mee en wil het jaar ook gezond beginnen.

Ik start trouwens met de sonja bakker methode zoals zo velen..
Alle reacties Link kopieren
Hoiiii Ik ben er ook weer..

Gister hele goeie dag gehad, niks bijzonders gegeten eigenlijk.

Vandaag hele super slechte dag!! Echt helemaal 200% anti gezond!

Begon goed, gewoon ontbeten met 2 bruine boterhammen met kaas en kommkomer. Smiddags grote kom vruchten yoghurt (baalde al dat het volle yoghurt was ipv magere die wij altijd hebben). Kwam rond 3 uur oppaskindje aan met frikandellen (mans werkt in cafetaria en dat is nou net toevallig op loopsfstand).

Die kon ik dus niet weigeren.

Savonds macaroni, zooo lekker.. dus nog maar een bord bijgeschept tot ik echt helemaaaal vol zat.

Kwam mams van oppaskinders aan met pizza, 1 stukje gehad.. mwaa kan nog..

Kom ik thuis, opa was jarig en had gebak en hapjes voor me achter gelaten. Heb ik net maar even opgegeten.. En ow zo lekker!!

Nouja, af en toe ik moet ik me toch es helemaal kunnen laten gaan??? is mijn excuus nu dan maar..

Morgen weer netjes verder..

Zal morgen ook even de rest bijlezen, moest dit even kwijt want baal nu best wel eigenlijk...
Irene komt ie..............................(*&^%%^&$@@#$%%^^^&!!!!!!) ;- ziezo die kwam aan he? Meissie wat gebeurd is is gebeurd...nu weer vol goede moed verder! We gaan allemaal heus weleens de fout in en daarmee komen we echt niet direct op ons oude gewicht. Mits je jezelf kunt herstellen.

Vraag je eens af WAAROM je dat wilde eten? Verdriet,stress,angst???

Het is belangrijk daar dan wat mee te gaan doen! Ook dat mag je hier delen als je het kunt hoor. We hebben het niet alleen over de chocolade wat mij betreft maar ook over de reden van eten. Je schrijft al zelf dat je niet lekker in je vel zit? Weet je wel hoe dat komt?? Uiteraard hoef je hier niet in detailes als je niet wil maar ga voor jezelf na hoe je je beter kunt voelen. En ik wil je graag helpen hoor. xxxxxxx

Kloontje: Foei frikandellen?? hahah mafkees...nou ja kan gebeuren he? maar vandaag hoppa schop onder de kont!

Kom op meiden..bedenk hoe lekker je je gaat voelen als je kleding wijder wordt en dat je dan verplicht moet shoppen voor kleinere maten.

Tjah niks aan te doen......

Nespresso: Ja ik zal stoppen met de paginavervuiling hahaha

Ik neem nog wel een bakkie leut....

Nou dames werkse voor wie moet/mag ik ga zo...

xxxxxxxxx
Top Sweety dat je bent afgevallen! En je heupbotten weer zien, wauw dat gaat lekker! En waar kan ik een recept krijgen van dokter Sweet?

En shit Irene dat het niet goed gaat! Ik zal je een klein schopje geven, je hebt er al een paar gehad *geeft een tikje*. Op momenten dat je je niet goed voelt is het heel moeilijk om niet te gaan eten, dat herkennen we waarschijnlijk allemaal wel. En een schrale troost, maar je bent niet de enige. Ik had het nog niet opgebiecht, maar mijn snoep/chips/etc. van afgelopen zondag kwam bij het tankstation vandaan. Hoe diep kun je zinken, haha. Nu kan ik er om lachen en dat gaat bij jou ook weer lukken. Ik heb vanaf maandag de knop weer proberen om te zetten (na diepe gedachten over waarom die schranspartij nou nodig was), hopelijk lukt jou dat ook! En is er niemand die je kan helpen met je scriptie, begeleider of studie-adviseur? Kop op en zet 'm op !

Is het gelukt om die nougat te weerstaan Nespresso? Klonk namelijk erg lekker. Vind het sowieso knap dat je zoiets in huis kunt hebben, zonder er gelijk op aan te vallen.

En Kloontje heeft zich zo te zien ook een beetje laten gaan. Lijkt me erg lastig als je oppast bij mensen die in een cafetaria werken en regelmatig snacks meegeven. Vandaag weer vol goede moed er tegenaan!

Ook ik 'mag' vandaag weer aan het werk. Geen vergaderingen of wat dan ook, dus ik ga mijn zelfbeheersing aanspreken. Vanavond steppen, het wordt weer een topdag. Ahum, ik liet me even gaan .
anoniem_42552 wijzigde dit bericht op 17-01-2008 08:44
Reden: foutje
% gewijzigd
Hallo! Eerst een naar Irene; Kom op meid! Doorzetten, je kunt het!!!

Hier gaat het goed. Sinds ik beetje van Sonja afgestapt ben voel ik mij stukker beter. Heb gister ook een hele lading fruit gehaald, want dat schoot er nog wel eens bij in. Staan nu 2 schalen op tafel, kan er niet meer omheen. Ik vind fruit ook best lekker, maar altijd zo'n geknoei, een sinasappel, geheid dat mijn witte blouse onder de spatten zit, een kiwi; het stukje wipt altijd minstens 1 keer per kiwi van mijn lepeltje af. Een mandarijn, vind ik zo stinken, ruiken mijn handen uren later nog naar. Erg ben ik hè? Maar, appel eten gaat wel goed

Morgen een dagje naar de sauna met mijn zus. Dat grijpen we normaal ook altijd aan als reden om eens lekker los te gaan op taartjes, lekker eten, toetje enz enz. Maar nu dus niet.

Morgen wordt moeilijke dag!

Meiden: succes allemaal weer!
Bedankt voor jullie schoppen meiden, het helpt geloof ik nog ook. Als ik mijn post van gisteren terug las klinkt het wel heel treurig, moet het ook even in perspectief blijven zien. Het waren drie dagen en het ging daarvoor al anderhalve week goed. Dus vandaag ga ik weer gewoon eten, geen troost eten meer. Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige was die de fout in is gegaan (haha erg ) Kloontje het is ook wel moeilijk als mensen speciaal voor jou iets meenemen he? Oppaskinderen en opa's, het zou verboden moeten worden, want als er mensen zijn die je niet wilt teleurstellen zijn dat ze wel. Wauw Boompje, wat zal jij een vitamines binnenkrijgen! Ik ben niet zo'n enorme fruit-eter (ben te lui om het klaar te maken) maar ben de laatste weken wel meer appels gaan eten. En ik vind het niet gek dat je gestopt bent met SB, het lijkt me echt heel weinig en je moet het daarna ook wel vol kunnen houden natuurlijk.

Tja ik heb inderdaad eens na zitten denken waarom ik ga eten op momenten dat ik niet lekker in mijn vel zit. Het is deels frustratie denk ik, maar er zijn beter manieren om die eruit te gooien. Ik merk wel dat ik de laatste weken steeds minder vaak 'ongemerkt' eet, dat was daarvoor veel meer. Even een koekje pakken als je toevallig in de keuken bent, automatisch chips bij de tv, gewoonte-eten zeg maar. Dat kun je jezelf natuurlijk heel makkelijk aanleren. Nu ik erover na zit te denken snap ik nog steeds niet helemaal waarom dat troost-eten zo belangrijk is, en als ik me dat op het moment dat ik voor de kast sta nou ook zou kunnen vertellen

Nou meiden, ik ga onder de douche en dan een gezond ontbijtje maken (ben vandaag vrij, heb een beetje uitgeslapen, vandaar). Succes allemaal!
Hallo allemaal,

Ik weet dat we geen calorien gaan tellen hier!, maar voor diegene die er misschien wel wat aan hebben wil ik de volgende site aangeven. Ik heb net voor mijn doen erg gezond geluncht; 2 knackebrot sesam met slankie smeerkaas komijn en een glas verse jus en een glaasje water. Ik laat het even zakken en ga dan sporten (ik merk nu dat ik echt wat aan ons geklets heb, het is toch wel een stimulatie om het vol te houden.... Maar goed, die site...ik klikte een reclameicoontje aan van het voedingscentrum en door dat te doen kwam ik om de calorienchecker. Ik dacht 'ik kijk wel even, want ik heb geen idee wat ik steeds aan calorien naar binnen prop terwijl dat toch wel belangrijk is'. Ik heb mij ingelogt en nu kan ik invoeren wat ik heb gegeten (of ga eten) en dan berekent de checker het aantal calorien en (on)verzadigde vetten..deze gegevens worden opgeslagen zodat je steeds even terug kan kijken. Ik vind het persoonlijk erg handig om als leiddraad te gebruiken.

Irene, ik sluit me bij jou aan. Ik heb ook werkelijk geen idee waarom ik alles steeds naar binnen prop terwijl mijn verstand tegelijkertijd zegt NIET DOEN!!!!

En mezelf daarna rot voelen..:.(

Maar inderdaad, het is bij mij ook minder vaak als een poosje terug.

Sweety, wat goed dat je je heupbotten weer ziet. Ik wil daar ook naar streven, omdat ik mijzelf dan net wat charmanter eruit vind zien in een bikinibroekje.

Boompje, veel plezier morgen in de sauna.

Oh ja, gebruikt een van jullie mischien visdruppels als suplement in je drankje. Ik hoorde van mijn huisarts dat dit best gezond is als je zelf weinig tot geen vis eet.

Nou, ik ga er eens tegenaan in de sportschool, raar maar waar, ik heb er zelfs zin in :.)
Haha Boompje, dat van dat fruit herken ik. Ik eet gewoon 3 appels op een dag, lekker makkelijk. Ik vind sinaasappels heerlijk, maar dat gekledder met schillen.... Leuke dag in de sauna morgen en sterkte met het weerstaan van al die lekkere dingen!

Mooi Irene dat de digi-schoppen hebben geholpen! Heb je een lekkere vrije dag gehad (*vraagt ze jaloers*)?

Die site is inderdaad handig Roosh. Ik heb ooit eens de Eetmeter bij het Voedingscentrum besteld en voer het op mijn pc in. Hoewel ik wel zo'n beetje uit mijn hoofd weet hoeveel kcal alles is, maar altijd handig voor het overzicht. Visdruppels gebruik ik niet, ik ben vegetarier. En ik hoor jullie nu lachen . Wel neem ik zo heel af en toe een vitaminepilletje, maar met de nadruk op heel af en toe.

Wat is het hier trouwens rustig vanmiddag, waar is iedereen ?! Ik heb net een snelle doch gezonde maaltijd naar binnen gemikt en ga over drie kwartier steppen. Hoop dat de maaltijd dan iets is gezakt, was wat later dan gepland.
ik ben er ook nog hoor!

heb het steeds vaker moeilijk maar hou wel goed vol..

Ben aan het terug komen in het werk na overspannen thuis te hebben gezeten en merk dat werken energie vreet! nu ben ik dus moe, voel ik me chagarijnig en heb ik dus zin in lekkers..

maar doe het niet..zou zonde zijn..

*zucht*..
Bij mij heeft die schop onder mijn kont ook gewerkt :-D

Vaadaag weer gewoon normaal gedaan, in tegenstelling tot gister. Wel een broodje gezond bij de hema gegeten. Nouja zo gezond is het dan niet meer, maar nog altijd beter dan een patatje bij de snackbar waar we anders altijd aten tijdens het shoppen.

Baal nog steeds dat ik me gister niet in heb kunnen houden maar aan de andere kant, ik heb weer meer motivatie dan daarvoor :-D

Elsie, niets lekkers nemen hoor, tenzij het gezond is.. is inderdaad echt zonde... spreek uit ervaring
Gisteren goede dag gehad, gesport en niet gesnaaid.

Vandaag is oudste dochter jarig, dus gebakje wat borrelnootjes, chocolaatje. Maar ja, wil deze dag toch met haar meedoen hoor. Morgen weer actief verder zoals ik bezig was. Als het een beetje meezit kan ik misschien morgenmiddag nog even naar de sportschool.

Zaterdag kidsfeestje naar het zwembad. Misschien dat ik daar wat baantjes ga trekken.
Hallo allemaal!

Ik wil heel graag afvallen en zag eigenlijk geen net niet opgestart topic hierover. Wel zag ik jullie topic en dat hier heel veel gekletst wordt!

Dus eigenlijk is mijn vraag of er nog een plaatsje over is voor iemand van 1.62 die ongeveer 5 tot 8 kilo kwijt wil. Op dit moment weeg ik 61 kilo.

Ik wil dit bereiken door gezond te eten en ongeveer 3 tot 4 keer te sporten in de week...

Ik volg geen vast dieet, want dat houd ik niet vol en wil af en toe ook nog wel wat kunnen snoepen, al wil ik dat beperken tot het weekend.

Ik hoor graag of ik mee mag doen!
Welkom Stabilo!

Je probeert het op een zelfde manier als ik. Niet iedereen houdt een streng dieet vol. Ik sport ook gemiddeld 3 keer per week (fitness, kracht en cardio). Verder let ik erop dat ik mijn maaltijden neem (ook het ontbijt) en neem ik rond een uur of 10 en een uur of half 4 een verantwoord tussendoortje. Op feestjes doe ik wel mee mits ik niet veel feestjes achterelkaar heb.

Succes.

Waar is iedereen???? Het is hier erg rustig hoor. Of is iedereen zo gefrusteerd door het afvallen dat zelfs de steun op dit forum niet meer werkt??
Goedemorgen,

Nog gefeliciteerd met je dochten Sayenne.En zo af en toe mag je best wat snoepen hoor. En zeker als je dochter jarig jarig is.

Elsie sterkte hoor. Overspannen zijn is echt klote, ik weet er alles van. Ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit!

Nou, gisteren ben ik een uur wezen sporten, heerlijk vond ik het. Ik ga over een uurtje weer. Zaterdag en zondag ga ik met de buurvrouw.

Tot straks maar weer.....
dag dames,

ik snap er niks van ik dacht deze week me aardig gedragen te hebben, 2 x gesport deze week, veel gewerkt en ik stond net op de weegschaal is er weer 0,8 kilo bij gekomen. GRRRRR. Dan vraag je je wel eens af waar doe je het voor, maar ja ik ga proberen gewoon door te gaan, met uitzondering van morgen, dan vieren we de verjaardag van mijn man en dan wil ik me niet eens inhouden. (sorry)

Zie dat er inmiddels weer een paar nieuwe meiden bij zijn gekomen. Iedereen welkom en veel succes

@Roosh, de site van voedingscentrum gebruik ik ook wel eens, vergeet het alleen vaak in te vullen, of dan weet ik 's avonds niet meer precies wat ik allemaal gegeten heb. Daarnaast is het voor mij soms ook moeilijk om exact op te schrijven wat ik gegeten heb, omdat ik soms ook echt niet weet wat er allemaal in zat. Ik eet namelijk bijna altijd op het werk en dan is het soms maar afwachten wat de pot weer schaft.

Nou meiden kom op weer deze week, we kunnen het.

Succes
Hallo pluisje, misschie heb je wat meer vocht in je lichaam doordat je iets gegeten hebt wat het langer vast laat houden, misschien (en dit klinkt vies!!!) ben je nog niet naar het toilet geweest, dat wil bij mij ook wel eens schelen, niet veel wel iets.

Ik weeg altijd zo snel mogelijk na het uit bed stappen. Eerst naar de wc en dan in mijn ondergoed op de weegschaal. Daarna pas eten enz.
Hallo

Even kort. Vandaag geprobeerd weer aan het werk te gaan, maar daar aangekomen werd het helemaal zwart voor mijn ogen en ik ben weer naar huis gebracht. Schiet nog niet op helaas. Hoop snel weer met berichtjes over lijnen etc te komen.....
Dag allemaal! Vanmorgen lukte het niet op om het forum te komen, dus nu maar even illegaal in de lunchpauze .

Hoe gaat het Elsie, heb je stand kunnen houden?! Vervelend dat je overspannen bent geweest en zo te zien bevalt weer gaan werken niet zo goed. Rustig aan opbouwen hoor en zorgen dat je kleine stapjes tegelijk neemt.

Mooi Kloontje dat de digitale schoppen werken, haha! Vandaag ook weer een goede dag gehad?

Welkom Stabilo! Als je wilt, nemen we je op in de tabel. Zondag is weegdag en wordt de tabel aangepast. Succes!

Sayenne (proficiat nog!) en Roosh jullie gaan echt goed met sporten! Ik meld even trots dat ik gisteravond ook weer ben geweest . Zondag staat op de planning en dat maakt dan 3 maal deze week.

Balen Pluisje dat er wat bij zit! Maar dat kan morgen inderdaad weer anders zijn. Volhouden hoor, zonde van alle inspanning! En alvast een leuke verjaardag van je man morgen.

Moniek doe rustig aan! Goed uitzieken hoor, sterkte gewenst.

Hier gaat het tot nu toe lekker. Vanmorgen was de weegschaal ook weer wat liever voor me, dus ik heb hoop voor zondag.

Succes allemaal en tot schrijfs!
Ooooooh ik heb zo'n zin in iets te snoepen! Net maar de 4e appel van vandaag gegeten, maar dat is toch lang niet zo lekker als snoep of chips..... En ik weet wel waar het vandaan komt: heel druk gehad op het werk, zit nu bij te komen met wat te lezen en daar komt de snaai- en graaitrek naar boven. Maar goed, ik typ en typ en typ, dan kan er niks in mijn mond, haha.

Het is rustig hier vandaag. Boompje een lekkere dag in de sauna gehad? En Sweety bezig met de voorbereidingen van het verjaardag vieren? En verder iedereen hard aan het werk of de studie? Een fijn weekend!
Sorry dames,

Sweety is een beetje verdrietig en een voordeel...ze wordt dunner en dunner.....

Maar heb ff een dip en begrijp mezerlf soms niet zo goed .

Ik kom snel weer vrolijker terug hoor.

Succes allemaal.

xxxxxxx
Hey Sweety wat vervelend dat je in een dip zit! Dikke voor jou. Hoop dat je je snel weer beter voelt.
Het is hier wel erg rustig vanavond. Ik heb vanmiddag nog lekker gesport. Voor het eerst drie kwartier op de crosstrainer gestaan (normaal een half uur). Geeft een goed gevoel als je de grens een beetje kunt verleggen. Maar volgende week kan het best zijn dat ik na een half uur het toch echt gehad heb. Heb daarna wat krachttraining gedaan en nog 20 minuten loopband. Al met al weer 750 calorietjes verbrandt, Morgen nog wat baantjes trekken en ook relaxen in het zwembad.

Heeft iemand tips over welke oefeningen ik moet doen voor mijn bovenrug. Heb net boven mijn middel wat vetophoping en erger me groen en geel omdat ik zo geen bikini aankan. Wat doe ik om dit te verbeteren???

Sweety, sterkte met alles en hoop dat je je morgen weer wat blijer voelt.
Hier gaat het niet goed, qua lijnen dat he.

Vanmiddag pasta gegeten, hmmm... nou veel en veel te veel natuurlijk.

savonds ook maar weer warm gegeten tijdens het oppassen, en rond een uur of 8 samen met oppaskindje aan de chips gezeten, niet heel erg veel maar ik kon de verlijding niet weerstaan.

Toen de zak leeg was en kind lag te slapen heb ik nog maar stukje chocola gegeten. Het boeide me gewoon echt even niet meer, dan maar dik dacht ik nog.

Vanavond thuis nog veel fruit gegeten maar baal er wel van dat ik niet meer voldoende gemotiveerd ben.

(mocht iemand vanavond nog zin hebben gehad in een patatje dan had ik zeker weten mee gegeten).

Ook al weet ik dat ik toch echt wel veel minder eet dan ik hiervoor deed, kwa tussendoortjes.

Eet nu zowieso veel gezonder qua fruit. At nooit fruit en nu is het niet aan te slepen.

Toch heb ik niet het gevoel dat ik afval of af ga vallen op de manier zoals ik nu bezig ben. Heb geen hongergevoel meer tussendoor of savonds wanneer ik in mijn bed lig (alleen heeel veel trek in iets heel ongezonds).

En dan denk ik automatisch, als ik hier toch niet van ga afvallen, waarom niet iets lekkers??

Zit echt even in een dipje daarom schrijf ik de laatste paar dagen ook minder denk ik, merk aan mezelf dat wanneer ik een goede dag heb, ik veel actiever ben qua schrijven hier.

Ik zou denk ik toch meer moeten bewegen om het gevoel te krijgen dat ik dit niet voor niks doe... maar hoe?

Woon in een klein dorp dus ga echt geen half uur per dag door het dorp wandelen (ben ik aan de andere kant van het dorp, lopend, alleen... iedereen kent iedereen.. zullen ze ook wel denken, goh wat doet zij hier dan lopend.., en vervolgens loop ik daar elke dag?? nee dat is niks voor mij, hoor de roddels nu al komen )

Sportschool?? nee, geen tijd voor.. of is dat nou een excuus? Nee sportschool is niks voor mij en al helemaal niet alleen en niet bij mij in het dorp.

Thuis meer bewegen?? Tja wat is dan meer bewegen, zie mezelf niet 20 keer de trap op neer rennen dagelijks. Toch maar elke dag extra helpen in de huishouding?? vaker met die stofzuiger in het rond?? Zou geen probleem zijn hier aangezien we 2 honden en 2 katten hebben, maar is dat voldoende?? Of ook maar elke dag de bovenverdieping mee nemen?? we wonen best groot dus ben dan wel even bezig

Pffff ik zie het niet meer zitten Help!!
Ha meiden!

Ik heb gister een heerlijk daagje in een beautycentrum vertoefd, echt lekker.

Heb wel een appeltaartje genomen, en deze mij heerlijk laten smaken, mmmmmmm! Maar verder netjes een broodje kipfilet en niet gesnoept. Op de heen en de terugweg een appel, tussendoor stiekem een plak ontbijtkoek. Dat ging prima, ben er dus best wel tevreden over.

En vandaag weer streng!

Sweety, voel je je al wat beter?

Moniek, oh, wat balen dat het nog niet ging op werk, Beterschap!

Kloontje, je weet zelf wel wat goed voor je is, je noemt de dingen wel op, gewoon geen smoezen meer verzinnen, en het echt gaan doen! Kom op meid! Succes!
Goedemorgen allemaal!

Wauw Sayenne, je bent echt flink aan het sporten! Het wordt lastig om hier oefeningen te beschrijven, maar ik zou je willen aanraden om het even in de sportschool aan de instructeur te vragen. Er zijn verschillende krachttraining-apparaten die speciaal de bovenrug trainen. Even melden dat het je niet alleen om kracht (dus spieropbouw gaat), maar om die ophoping. Dan kan de instructeur je als het goed is de setjes die je moet doen melden.

Daarnaast kan ik je voor thuis de dynaband aanraden. Ken je dat? Is een soort elastiek. Zie www.dynaband.nl (en nee ik heb geen aandelen :-)). Er staan ook filmpjes met oefeningen op. Succes!

Ai Kloontje dat klinkt niet zo best, balen joh! Wat Boompje al zegt, zo te zien heb je prima in de gaten waar het mis gaat. Meer bewegen is uiteraard goed, maar om af te vallen, moet het eetpatroon worden aangepast. Er zijn vast wel meer sportievelingen in je dorp. Kun je je niet aansluiten bij een beweeggroepje? Of misschien vind je in de tuin werken leuk, dat verbrandt ook aardig wat kcal.? Hier spreekt juf Aine .

Jouw dag klinkt lekker Boompje! En dat appeltaartje klinkt heerlijk, inderdaad mooi genieten van zoiets. Ik heb met een paar vriendinnen over 3 weken een dagje sauna gepland, ik kijk er al naar uit.

Deze week is best goed gegaan. Weekend is altijd iets lastiger, morgenavond een etentje. Maar ook nog een keertje sporten, dus op zich moet het gaan lukken.

Succes iedereen!
ik heb geen stand gehouden, hard met mijn neus op de feiten dat ik toch ook maar gewoon een mens ben

Gistermorgen heb ik besloten tre stoppen met SB en dat heb ik wel erg letterlijk genomen. ipv de 2 crackers die ik volgens sonja had mogen eten heb ik tussen de middag 3 crackers en2 boterhammen gehad, toen naar een vriendin onderweg gestopt bij tankstation en grote twix en chocotoffs gekocht en vervolgens met vriendin uit eten geweest..

Tja dat krijg je dan als je 3 weken zo streng voor jezelf bent he..

Positief: gister wel 7 km hardgelopen

En wat nog veel belangrijker is, vandaag wel weer de knop om en ga gewoon gezond eten zonder extremiteiten, ben al super blij met wat ik kwijt ben en voel me gewoon weer lekker in mijn vel en met 3 keer lopen en gezond eten gaat het vast goed komen!

Ik voel me dus niet heel erg ellendig dat ik zo uit de band gesprongen ben, maar morgen zal de weegschaal mij niet zo goed gezind zijn vrees ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven