Eet jij wel eens iets geks/raar?

10-05-2012 15:09 224 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan bedoel ik iets wat eigenlijk niet echt lekker hoort te zijn of een rare combinatie van ingredienten waarvan andere grillen.

Ik heb soms de behoefte om macaroni met ketchup en (veel) kerriepoeder te eten. Vind het heerlijk. Doe het alleen als ik dus alleen thuis ben.
Volkorenbrood met pindakaas en corn flakes. Ik heb het liever niet in huis.
quote:tess97 schreef op 10 mei 2012 @ 15:45:

Paprikachips op brood vind ik echt lekker!Ja heel erg lekker. Ook lekker op je broodje hamburger trouwens..
Ik eet veel dingen rauw.

aardappelen, tijdens het schillen schil ik er altijd een paar om zo op te eten.

Champignons, ben ik blij dat meerderen dat doen!

Asperges

Sperziebonen

Bloemkool

Broccoli

Paprika.

En ook een boterham met pindakaas, banaan en hagelslag.

Macaroni met ketchup.

Een van de aller ergste vind ik ik nog cola en mamamia chips.

Dan gebruik ik de chips als rietje (maar dat doe ik alleen als ik alleen thuis ben).

Vroegah gooide ik ook van die blokgriotten in mijn cola. (schaam schaam)

Maar koffie met banaan, of een smoothie ervan lijkt me wel heel erg lekker!
Macaroni met ketchup eet ik ook en dan het liefst augurken erbij
quote:Anyco schreef op 10 mei 2012 @ 15:33:

Gekookte lauwe aardappels met koude karnemelk, dat eet ik nu nog steeds wel eens.

Vroeger thuis bruine bonen met stroop.Ook vroeger thuis als toetje, verkruimelde beschuit met suiker en karnemelk of melk.Dat bovenste lijkt me echt - op papier - afschuwelijk. Het zal in de praktijk vast heerlijk zijn.
quote:mopke1982 schreef op 10 mei 2012 @ 15:49:

Ik eet veel dingen rauw.

aardappelen, tijdens het schillen schil ik er altijd een paar om zo op te eten.

Champignons, ben ik blij dat meerderen dat doen!

Asperges

Sperziebonen

Bloemkool

Broccoli

Paprika.

En ook een boterham met pindakaas, banaan en hagelslag.

Macaroni met ketchup.

Een van de aller ergste vind ik ik nog cola en mamamia chips.

Dan gebruik ik de chips als rietje (maar dat doe ik alleen als ik alleen thuis ben).

Vroegah gooide ik ook van die blokgriotten in mijn cola. (schaam schaam)

Maar koffie met banaan, of een smoothie ervan lijkt me wel heel erg lekker!

Wat een leuke, dat van die mamamia chips als rietje hahahahaha!

Groente eet ik soïso bijna alleen rauw, als rauwkost, alleen de asperges en de sperziebenen uit jouw lijstje kook ik beetgaar.
quote:nien80 schreef op 10 mei 2012 @ 15:17:

[...]

Iuewwww :puke:Ik dacht juist: hé, dat lijkt me lekker!!!
quote:jeane_avril schreef op 10 mei 2012 @ 15:25:

[...]

Mmm dat is wel een maffe gewoonte, klinkt niet lekker.En toch is het erg lekker
Nee hoor Leo. In werkelijkheid is het ook niet te pruimen. Echt zo'n combi die je voor je vierde moet leren eten, anders wordt het niks meer.

Ik vind het heerlijk!
Ga in therapie!
Ow waar je me ook echt voor wakker kan maken is een tosti kaas en banaan. Echt heerlakkk. Dat at in al voor de zwangerschap trouwens. En dan moet er uiteraard heinz ketchup bij, want zonder heinz eet ik echt geen tosti.

Ga er nu een maken :Imao:
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ik eet ook het liefst vanalles koud Als ik warm eten overhou bewaar ik het en de dag erna eet ik het koud. Lekkerrrr!
quote:Maleficent schreef op 10 mei 2012 @ 15:28:

Rauwe champignons, lekker!Heerlijk!!!
Knapperig gebakken zuurkoolstampot op vers wit brood is ook zo lekker.
Roggebrood met kaas en stroop, lekker lekker!

Ik had een vriendin die at haar boterhammen met mayonaise, gekleurde fruithagelslag en boterhamworst.

ik gruwel niet snel, maar dat heb ik echt nooit geprobeerd!
Wat leuk dat er meerdere mensen zijn die appelstroop en kaas op brood eten, hier net nog bij de lunch gehad, jammie!

Doet het ook heel goed op roggebrood!

Kaas kan ook met jam, vooral gele jam (abrikozen of ananas), maar aardbeienjam kan ook.

En met sandwichspread is ook lekker!

Kaas kan gewoon met alles!

Restjesdag bij mijn ouders heeft ooit de briljante combinatie van boerenkool met sate-saus opgeleverd!

Mopke, mamamia's als rietje in de cola, geweldig!

Zoiets deed ik ook, kan me even niet herinneren hoe. Maar kan me de combinatie van vette chips met koolzuur goed herinneren!
O, en herinner met ineens weer wat ik vaak at toen de magnetron net in opkomst was:

Dubbele boterham met kaas en ketchup, en dan verwarmen in de magnetron.

Levert een gloeiendhete, moddervette, zompige boterham-zooi op, heb dat een periode echt veel gegeten!
quote:eleonora schreef op 10 mei 2012 @ 15:51:

[...]

Dat bovenste lijkt me echt - op papier - afschuwelijk. Het zal in de praktijk vast heerlijk zijn.

Hahaha zit nu hard te lachen, dit zijn de reacties die ik gewend ben

Moeten van mij wel lekkere kruimige aardappels zijn, geen bintjes dus, en de karnemelk het liefst boerenland die is dikker en voller van smaak.

En wat Dubio schrijft, voor je vierde leren eten anders is het kansloos
Doet mij denken aan karnemelksaus, bij aardappels en bietjes.

Ik lust het zelf niet, maar weet wel dat mijn moeder het heel goed kan maken. (die deelt altijd liters uit aan anderen, haha!)

Bestaat uit rul gebakken gehakt met ui in een saus met karnemelk dus als basis.

Dus aardappels met karnemelk, klinkt mij niet onmogelijk in de oren, al vind ik karnemelk zelf smerig.
quote:dubiootje schreef op 10 mei 2012 @ 15:46:

Inderdaad onder de rook van Rotterdam. Daar kwam je huis vast vandaan ;)

Mijn kinderen lusten het helaas (nog) niet. Ik zou graag de gewoonte voortzetten.

Hmm dus Zoeterwoude zou kunnen.

Mijn kinderen kijken me aan alsof ik in een vlaag van verstandsverbijstering bezig ben, hun gezicht spreekt echt boekdelen en dan nog vraag ik altijd of ze willen proeven.....het antwoord kan je raden haahahahaha
quote:Sproet schreef op 10 mei 2012 @ 16:03:

O, en herinner met ineens weer wat ik vaak at toen de magnetron net in opkomst was:

Dubbele boterham met kaas en ketchup, en dan verwarmen in de magnetron.

Levert een gloeiendhete, moddervette, zompige boterham-zooi op, heb dat een periode echt veel gegeten!Ow, die ken ik! Ik deed dat samen met een vriend van mij, dan met maisbrood en mad-sauce, die afschuwelijke knalgele chemische saus! Een dikke warme kledder slof brood met, gesmolten kaas en vette saus, jummie jummie!
Vroegáh ging ik altijd met mijn nichtjes en neefjes naar het strand als we bij opa en oma waren ( die woonden daar vlakbij) en dan kregen we ieder een rijksdaalder mee van oma. Daar kon je een patatje met van halen en later op de dag een softijsje.

Wij haalden dat tegelijk en doopten dan onze patatjes in het softijsje, en aten dat op
Rauw gehakt, heerlijk
patat in softijs dopen ken ik vaag/heb dat wel vaker gehoord.

Hier altijd piccalilly bij zelfgemaakte (runder)ragout in een pasteibakje.
Aarbei kwark met stukjes verse aardbei en een bastonge koekje erdoor verkruimelen

Tja zwanger...
Loat goan!!!
pastasalade met reepjes ham, blokjes augurk/appel/ui EN Heinz sandwichspread tomaat/lente-ui. Lekker met knapperig stokbrood of toast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven