Bang voor andere forummers?

16-09-2009 23:08 837 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het beleidtopic werd er gezegd dat sommige forummers bang zijn voor andere forummers. Geen enge stalkforummers, maar gewoon diegenen die verbaal sterk zijn.

Ik kan me daar weinig bij voorstellen, dat je daar bang van wordt...

Wie is er bang voor bepaalde forummers? En welke dan? En waarom?

Bang?

Totaal aantal stemmen: 144

Neen (61%)
Jah (15%)
Soms (24%)
Omdat jij altijd zo scherp van de tongriem gesneden bent en daar kan ik niet tegen......

Kijk!!! Daar heb je het gelazer al......
.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2009 @ 23:18:

[...]

Zo wordt het weer een veer in iemands behind gebeuren.

ben je dan ( zeg effe ja ) bang dat je iedereen tegen je krijgt?Doodsbang! *gaat bibber smiley zoeken*
Ja, dat vind ik echt.
Oh, dat was dus die shit that happens!
Ja, beetje.

Ik vind het lastig om dat allemaal te verwoorden,

kan beter lullen dan schrijven.

Dus ik ben dan ook een bangie!
Het enige waar ik bang voor ben is dat er ineens een vriendin/familielid/collega/buurvrouw, opstaat en roept: he winkelfanaat, jij hier?!?!?!?!
quote:minny schreef op 16 september 2009 @ 23:18:

Bang voor de discussie...ja daar kan ik me meer bij voorstellen...Van sommige discussies / topics kun je het verloop al voorspellen en sommige van die topics mijd ik dan ook. Maar da's meer een kwestie van geen zin in de negatieve energie die e.e.a. soms met zich mee kan brengen.
Ik ben bang for...uhm
Gewoon opschrijven wat je dan zou zeggen Mischa

Er werd dus zelfs gesteld dat er wellicht forummers bang voor mij zouden zijn. Dat is niet cool... Wie?
.
quote:minny schreef op 16 september 2009 @ 23:20:

Oh, dat was dus die shit that happens!

Yep.....

Succes met je topic Min, ik haak nu af, het word te heet onder mijn voetjes....
Er heerst hier een beetje een schoolpleinpikorde: er is een aantal koninginnebijtjes waar vervolgens 80% achteraan post. In dat opzicht kan ik me indenken dat minder zekere forummers bang zijn voor die dames.
Ik ben niet bang voor jou hoor Minny

Kom maar op, lust je rauw!
Bang voor een forummer: egnie!

Bang voor een discussie: soms ja, maar dan reageer ik niet of wel en klik ik weer weg.

(Lekker laf he? )
.
Ai, Misspoezz, dat is denk ik niet aan de orde, denk ik. Meer dat dit topic eens een keer iets anders is dan anders. leuk toch?
quote:misspoez schreef op 16 september 2009 @ 23:22:

Er heerst hier een beetje een schoolpleinpikorde: er is een aantal koninginnebijtjes waar vervolgens 80% achteraan post. In dat opzicht kan ik me indenken dat minder zekere forummers bang zijn voor die dames.

Is dat nou echt zo? Is het niet zo , of zou het niet zo kunnen zijn , dat één van die door jou genoemde Queenbee's een mening post waar gewoon héél veel anderen het mee eens zijn?

Ik heb vaak precies dezelfde mening (al posten we totaal verschillend ) dan X, Y, Z.

Dan kan ik om de schijn niet op te wekken dat ik, X, Y, of Z de queen is wel iets totaal anders dan mijn mening posten, maar dat is natuurlijk ook belachelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:minny schreef op 16 september 2009 @ 23:08:

In het beleidtopic werd er gezegd dat sommige forummers bang zijn voor andere forummers. Geen enge stalkforummers, maar gewoon diegenen die verbaal sterk zijn.

Ik kan me daar weinig bij voorstellen, dat je daar bang van wordt...

Wie is er bang voor bepaalde forummers? En welke dan? En waarom?Ja, vertel op. Nu! En in me gezicht he. Lafaard. Kom hier, dan spuug ik je in je bek.
quote:qwertu schreef op 16 september 2009 @ 23:22:

Maar verdelen klinkt als een goed plan. Splits jij je dan op?Ik clown me wel!
.
En ook wat Loomii zegt.

Ik word al gauw pissig van sommige onderwerpen/reacties en dat moet je hoogzwanger een beetje vermijden.

En soms gaat het zo snel,zoals nu, dat ik het helemaal niet kan bijhouden!
Ik heb ook het voordeel dat ik elke posting als nieuw lees zonder te kijken naar wie het post of naar wat diegene eerder heeft gepost.

Dat heb ik niet alleen hier maar ook in t echte leven, eerdere uitspraken bieden geen garanties voor de toekomst dus tellen niet mee voor mij.

Heb ook n lichte vorm van korsakov wat dit vergemakkelijkt dat helpt ook een stuk.
Ha,ha, Nijn, wou je rellen?

* Hoe is het trouwens? Lang niet gesproken! *
quote:Bloesie schreef op 16 september 2009 @ 23:22:

Ik ben niet bang voor jou hoor Minny

Kom maar op, lust je rauw! Probeer je iets te bewijzen?
quote:minny schreef op 16 september 2009 @ 23:21:

Er werd dus zelfs gesteld dat er wellicht forummers bang voor mij zouden zijn. Dat is niet cool... Wie?

Jij bent gewoon soms een woeste pitbull. Verder niet erg ofzo en je hebt ook een andere kant. Maar als je als verse forummer het genoegen hebt kennis met jou te maken in pitbull-mode, dan kan ik me daar wel iets bij voorstellen ja.

Oudegedienden moeten uiteraard niet zeiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven