Lijf & Lijn

alle pijlers

Lijf & Lijn

alle pijlers 

Start 2 Run, deel 3b

zondag 9 augustus 2009 om 17:06

Herkansing: Alweer een nieuw deel van Start 2 run - rennen met Evy. 
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen. Evy moedigt je aan en draait fijne muziekjes voor je.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekDoelElly10 kmWeek 210 km aan 1 stukNoeks5 kmKlaar! 10 kmWenn5 kmWeek 930 minuten in meiAnnieThePannie5 kmWeek 8Strik5 kmWeek 8eind mei 5 km aan één stukPelsje5 kmWeek 6Starter5 kmWeek 3Rrrianne5 kmWeek 2Choca5 kmWeek 1Weltschmerz5 kmWeek 1
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoelminuten/km's nuMax10 km als lekker rondje12 kmBibianneDam tot dam 16 km12 km in 1 uur 12 minLian10 km in een uur10,5 km in 65 minJudiths10 km in een uur10 km in 1 uur 15 minPimm10 km binnen het uur10Boom5 km in 27:305 km in 30 min 10 secLinda 3,5 km in 21 min3 km in 20 min
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2010MeiHeel 2010Max1000 km78 km 558 km Bibianne1000 km0 km 262 kmPimm600 km34 km189 kmLian650 km39 km139 kmWenn600 km17 km131 kmBoom500 km13 km82 km
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Download voor je mp3:
Gratis:Start to run 5km. Om de mp3's te downloaden heb je een downloadprogramma nodig. Deze kun je hier downloaden. Iemand nog een werkende link voor de 10 km?
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
                    Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen. Evy moedigt je aan en draait fijne muziekjes voor je.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekDoelElly10 kmWeek 210 km aan 1 stukNoeks5 kmKlaar! 10 kmWenn5 kmWeek 930 minuten in meiAnnieThePannie5 kmWeek 8Strik5 kmWeek 8eind mei 5 km aan één stukPelsje5 kmWeek 6Starter5 kmWeek 3Rrrianne5 kmWeek 2Choca5 kmWeek 1Weltschmerz5 kmWeek 1
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoelminuten/km's nuMax10 km als lekker rondje12 kmBibianneDam tot dam 16 km12 km in 1 uur 12 minLian10 km in een uur10,5 km in 65 minJudiths10 km in een uur10 km in 1 uur 15 minPimm10 km binnen het uur10Boom5 km in 27:305 km in 30 min 10 secLinda 3,5 km in 21 min3 km in 20 min
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2010MeiHeel 2010Max1000 km78 km 558 km Bibianne1000 km0 km 262 kmPimm600 km34 km189 kmLian650 km39 km139 kmWenn600 km17 km131 kmBoom500 km13 km82 km
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Download voor je mp3:
Gratis:Start to run 5km. Om de mp3's te downloaden heb je een downloadprogramma nodig. Deze kun je hier downloaden. Iemand nog een werkende link voor de 10 km?
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures

maandag 14 december 2009 om 18:48

Hoi allemaal,
ik ben vandaag begonnen met Evy, het was idd lekker buiten. Ik was 3 weken voor mn operatie weer begonnen met lopen maar omdat ik dus drie weken alleen maar op de bank heb kunnen liggen leek het me verstandig om maar gewoon opnieuw te beginnen.. Maar goed ook want van mn conditie was niks over, haha! Maar goed, les 1 ging prima! Daarna nog ongeveer 30 minuten krachttraining gedaan... voel de spierpijn nu al!
@ judith ik heb altijd zo'n gordeltje met daarin 4 kleine flesjes om. Daar doe ik idd water in want ik krijg ook snel dorst.
                    ik ben vandaag begonnen met Evy, het was idd lekker buiten. Ik was 3 weken voor mn operatie weer begonnen met lopen maar omdat ik dus drie weken alleen maar op de bank heb kunnen liggen leek het me verstandig om maar gewoon opnieuw te beginnen.. Maar goed ook want van mn conditie was niks over, haha! Maar goed, les 1 ging prima! Daarna nog ongeveer 30 minuten krachttraining gedaan... voel de spierpijn nu al!
@ judith ik heb altijd zo'n gordeltje met daarin 4 kleine flesjes om. Daar doe ik idd water in want ik krijg ook snel dorst.

dinsdag 15 december 2009 om 14:13

@ judith: heb je nog niet gelopen nu met dit geweldige weer? ik ga morgen weer en kan niet wachten :-0 het was zo mooi en het ging zooo lekker. was goed gekleed en had nergens last van tot mijn verbazing. ik drink niet, heb wel zo'n belt maar ik loop natuurlijk nog niet zo lang/ver dus lijkt het me niet nodig. ik zorg wel voor voldoende vocht aan boord in mijn lijf  maar tot nu zit zit ik nog net onder het uur buiten dus dat is niet zo lang
 maar tot nu zit zit ik nog net onder het uur buiten dus dat is niet zo lang
@ noeks: leuk dat je ook begonnen bent!
@ lian: en? hoop dat het net zo lekker ging als bij mij
Ik ben inmiddels eigenlijk in week 2 van Evy2 maar ik doe natuurlijk andere dingen tussendoor en denk dat ik pas na mijn kerstvakantie fanatieker verder ga met Evy2. Ik merk wel al dat het intervallen wat uitmaakt voor wat ik buiten kan. Maar goed... het zal wel met pieken en dalen gaan 

maar tot nu zit zit ik nog net onder het uur buiten dus dat is niet zo lang
 maar tot nu zit zit ik nog net onder het uur buiten dus dat is niet zo lang@ noeks: leuk dat je ook begonnen bent!
@ lian: en? hoop dat het net zo lekker ging als bij mij
Ik ben inmiddels eigenlijk in week 2 van Evy2 maar ik doe natuurlijk andere dingen tussendoor en denk dat ik pas na mijn kerstvakantie fanatieker verder ga met Evy2. Ik merk wel al dat het intervallen wat uitmaakt voor wat ik buiten kan. Maar goed... het zal wel met pieken en dalen gaan

dinsdag 15 december 2009 om 15:18

Zooo, luie Boom heeft zich zelf een flinke trap onder der kont gegeven, heeft muts en handschoenen gepakt en is dan eindelijk weer een half uurtje gaan hollen. 
Had nog wel ff gekeken hier of ik niet totaal gestoord was, maar kreeg alleen maar meer zin na de reactie van Max.
Die mensen die weer opnieuw moeten beginnen motiveren me wel om het toch te blijven doen. Wil echt niet weer overnieuw beginnen.
Zag verder dat iedereen goed aan het rennen is. Niet twijfelen aan de kou meiden. Gewoon gaan. Als ik het zelfs doe...
Earh nog niet helemaal goed las ik volgens mij. Balen zeg!
O, nog welkom aan de nieuwe Evyfans. Als het goed is staan jullie in de tabel.
                    Had nog wel ff gekeken hier of ik niet totaal gestoord was, maar kreeg alleen maar meer zin na de reactie van Max.
Die mensen die weer opnieuw moeten beginnen motiveren me wel om het toch te blijven doen. Wil echt niet weer overnieuw beginnen.
Zag verder dat iedereen goed aan het rennen is. Niet twijfelen aan de kou meiden. Gewoon gaan. Als ik het zelfs doe...
Earh nog niet helemaal goed las ik volgens mij. Balen zeg!
O, nog welkom aan de nieuwe Evyfans. Als het goed is staan jullie in de tabel.

dinsdag 15 december 2009 om 15:35

@ Boom: hahaha héééél goed  was zeker heeeel lekker buiten? Ging het goed? Ik verheug me al op morgen en als ik niet beter zou weten, zou ik vandaag wéér zijn gegaan
 was zeker heeeel lekker buiten? Ging het goed? Ik verheug me al op morgen en als ik niet beter zou weten, zou ik vandaag wéér zijn gegaan  Heb je een volle 5 km gerend of nog niet? Maakt ook niet uit, want het is gewoon al lekker dat je buiten was en aan het trainen was. Hoop dat het goed ging!
 Heb je een volle 5 km gerend of nog niet? Maakt ook niet uit, want het is gewoon al lekker dat je buiten was en aan het trainen was. Hoop dat het goed ging!
Morgen weer lekker naar buiten, muts op en handschoenen aan en huppekee Ik vond het heel even koud toen ik uit de auto stapte in het natuurgebied maar daarna was het super lekker.
 Ik vond het heel even koud toen ik uit de auto stapte in het natuurgebied maar daarna was het super lekker.
Renze allemaal morgen en voor diegenen die dat nodig hebben...

was zeker heeeel lekker buiten? Ging het goed? Ik verheug me al op morgen en als ik niet beter zou weten, zou ik vandaag wéér zijn gegaan
 was zeker heeeel lekker buiten? Ging het goed? Ik verheug me al op morgen en als ik niet beter zou weten, zou ik vandaag wéér zijn gegaan  Heb je een volle 5 km gerend of nog niet? Maakt ook niet uit, want het is gewoon al lekker dat je buiten was en aan het trainen was. Hoop dat het goed ging!
 Heb je een volle 5 km gerend of nog niet? Maakt ook niet uit, want het is gewoon al lekker dat je buiten was en aan het trainen was. Hoop dat het goed ging!Morgen weer lekker naar buiten, muts op en handschoenen aan en huppekee
 Ik vond het heel even koud toen ik uit de auto stapte in het natuurgebied maar daarna was het super lekker.
 Ik vond het heel even koud toen ik uit de auto stapte in het natuurgebied maar daarna was het super lekker.Renze allemaal morgen en voor diegenen die dat nodig hebben...

dinsdag 15 december 2009 om 15:53

En, lekker gesport?
@ Boom, top dat je gegaan bent! Thanks dat ik er bij sta!
@ Max, morgen weer lekker, net als ik!
Ik heb mezelf een Polar FT60 incl G1 GPS kado gedaan :-d! Was al langer aan het zoeken naar iets om afstand, snelheid en hartslag te kunnen meten, en nu zag ik dat ik deze met de rentepunten van mn spaarrekening voor 150 euro ipv 280 euro kon kopen :-d!! Heeft er iemand ervaring met iets soortgelijks?
                    @ Boom, top dat je gegaan bent! Thanks dat ik er bij sta!
@ Max, morgen weer lekker, net als ik!
Ik heb mezelf een Polar FT60 incl G1 GPS kado gedaan :-d! Was al langer aan het zoeken naar iets om afstand, snelheid en hartslag te kunnen meten, en nu zag ik dat ik deze met de rentepunten van mn spaarrekening voor 150 euro ipv 280 euro kon kopen :-d!! Heeft er iemand ervaring met iets soortgelijks?

dinsdag 15 december 2009 om 15:56

@ Noeks: ja er zijn meer mensen met deze gadgets. Ik gebruik zelf de Garmin 405CX met hartslagmeter en soms met footpod. De footpod is ontzettend klein en echt super makkelijk. Overigens hoef ik het buiten niet te gebruiken want de Garmin heeft een ingebouwde GPS. Ik vond de footpods van de Polar een beetje groot. De garmin is een prima ding en echt leuk ook om mee te trainen. Ik heb gewacht met de aanschaf totdat ik Evy (bijna) afhad en heb er geen spijt van.

woensdag 16 december 2009 om 09:24

Ja Max het was erg lekker.Ik kreeg ook spontaan complimentjes van mensen op straat. Liep 4,9 km dus net geen 5, maar vond het wel ok na 1,5 week niet gelopen te hebben. Veel plezier vandaag. Misschien wel in de sneeuw 
Leuk cadeautje aan jezelf Noeks!
Ik wil ff onze supergrote tabel opschonen. Dacht de volgende te kunnen wissen. Laat ff weten als je er niet uit wil, of als ik weer eens iets bijzonders niet meegekregen heb:
Eevelienn, Appeltje, Luid_en_duidelijk, Janneman, Frennie, Wander, bloem, wolkenvrouw, kipkerrie, pelikaan, ellablue, sarafin. Misschien vergis ik me in iemand het is niet gemeen bedoelt. Denken jullie even mee allemaal?
Natuurlijk allemaal veel plezier vandaag. Vergeet je muts niet...
                    Leuk cadeautje aan jezelf Noeks!
Ik wil ff onze supergrote tabel opschonen. Dacht de volgende te kunnen wissen. Laat ff weten als je er niet uit wil, of als ik weer eens iets bijzonders niet meegekregen heb:
Eevelienn, Appeltje, Luid_en_duidelijk, Janneman, Frennie, Wander, bloem, wolkenvrouw, kipkerrie, pelikaan, ellablue, sarafin. Misschien vergis ik me in iemand het is niet gemeen bedoelt. Denken jullie even mee allemaal?
Natuurlijk allemaal veel plezier vandaag. Vergeet je muts niet...

woensdag 16 december 2009 om 09:59

@ Boom: heel goed. gaf wel een lekker gevoel toch dat je gelopen hebt  ik vind het écht nog steeds een enorme kick. ik ga zo eerst even de auto krabben en ga me dan omkleden om te lopen. ik hoop zo dat het net zo lekker gaat als eergisteren. ik snap nooit helemaal waarom het zó wisselt. afwachten maar. jammer dat er toch zoveel afhakers zijn. sarafin hebben we niet meer teruggezien na de aankondiging dat les 1 niet lukte en dat ze ging stoppen (pfffff zonde nog steeds). als mensen weer terugkomen, dan kunnen ze er weer op toch? ik heb de anderen inderdaad ook al een tijd niet gezien, dus ze zijn of gestopt of doorgegaan maar hebben dat niet gemeld. ik zou ze gewoon eraf halen.
 ik vind het écht nog steeds een enorme kick. ik ga zo eerst even de auto krabben en ga me dan omkleden om te lopen. ik hoop zo dat het net zo lekker gaat als eergisteren. ik snap nooit helemaal waarom het zó wisselt. afwachten maar. jammer dat er toch zoveel afhakers zijn. sarafin hebben we niet meer teruggezien na de aankondiging dat les 1 niet lukte en dat ze ging stoppen (pfffff zonde nog steeds). als mensen weer terugkomen, dan kunnen ze er weer op toch? ik heb de anderen inderdaad ook al een tijd niet gezien, dus ze zijn of gestopt of doorgegaan maar hebben dat niet gemeld. ik zou ze gewoon eraf halen.
renze vandaag. wie ging er ook alweer meelopen vandaag? o ja noeks. have fun! ben benieuwd hoe het bij jou gaat vandaag. nog iemand anders ook?
                     ik vind het écht nog steeds een enorme kick. ik ga zo eerst even de auto krabben en ga me dan omkleden om te lopen. ik hoop zo dat het net zo lekker gaat als eergisteren. ik snap nooit helemaal waarom het zó wisselt. afwachten maar. jammer dat er toch zoveel afhakers zijn. sarafin hebben we niet meer teruggezien na de aankondiging dat les 1 niet lukte en dat ze ging stoppen (pfffff zonde nog steeds). als mensen weer terugkomen, dan kunnen ze er weer op toch? ik heb de anderen inderdaad ook al een tijd niet gezien, dus ze zijn of gestopt of doorgegaan maar hebben dat niet gemeld. ik zou ze gewoon eraf halen.
 ik vind het écht nog steeds een enorme kick. ik ga zo eerst even de auto krabben en ga me dan omkleden om te lopen. ik hoop zo dat het net zo lekker gaat als eergisteren. ik snap nooit helemaal waarom het zó wisselt. afwachten maar. jammer dat er toch zoveel afhakers zijn. sarafin hebben we niet meer teruggezien na de aankondiging dat les 1 niet lukte en dat ze ging stoppen (pfffff zonde nog steeds). als mensen weer terugkomen, dan kunnen ze er weer op toch? ik heb de anderen inderdaad ook al een tijd niet gezien, dus ze zijn of gestopt of doorgegaan maar hebben dat niet gemeld. ik zou ze gewoon eraf halen.renze vandaag. wie ging er ook alweer meelopen vandaag? o ja noeks. have fun! ben benieuwd hoe het bij jou gaat vandaag. nog iemand anders ook?

woensdag 16 december 2009 om 10:23

Boom, goed dat je weer gelopen hebt! Ik vind het de laatste tijd ook moeilijker om trouw te blijven lopen.. Maar gisteren was het echt heerlijk loopweer en ik ben dus ook weer op pad geweest.
Judith, ik neem geen drinken mee, ik heb ook niet echt dorst onderweg. Ik denk dat ik het straks in de zomer wel ga doen als ik langer dan een half uur loop. Ik heb wel altijd een paar druivensuikers bij me, voor het geval ik wat slapjes word .
Ik heb gisteren 65 minuten gelopen. Het ging lekker, al was ik wel echt moe aan het eind. (Boom, ik heb les 26 gedaan, week 9 dus).
Noeks, goed dat je weer begonnen bent, succes!
                    Judith, ik neem geen drinken mee, ik heb ook niet echt dorst onderweg. Ik denk dat ik het straks in de zomer wel ga doen als ik langer dan een half uur loop. Ik heb wel altijd een paar druivensuikers bij me, voor het geval ik wat slapjes word .
Ik heb gisteren 65 minuten gelopen. Het ging lekker, al was ik wel echt moe aan het eind. (Boom, ik heb les 26 gedaan, week 9 dus).
Noeks, goed dat je weer begonnen bent, succes!

woensdag 16 december 2009 om 12:53

hello weer. ik ben net terug en heb net mijn garmin uitgelezen. ik ben vandaag verkeerd gelopen, het ging wel lekker en toen ik op de garmin keek was ik al meer dan 30 minuten onderweg maar nog steeds op de dijk.... vond het al zo ver zo tegen de wind in.... toen zag ik ineens de brug opdoemen en wist ik dat ik te ver gelopen was, want ik had ergens weer naar beneden moeten rennen het natuurgebied in.... dat kon dus pas weer een stukje verder  daar kwam ik een enge hond tegen waardoor ik omgekeerd ben en nog een stukje verder moest lopen.... nou ja, totaal dus 47 minuten gerend. niet erg hard (ik blijf een beetje hangen op die 8 km/uur maar als je bedenkt dat ik ongeveer 3 maanden bezig ben..) dus ik had iets meer dan 6 km gerend en met in- en uitwandelen 7.3 km. toch niet slecht voor een beginner
 daar kwam ik een enge hond tegen waardoor ik omgekeerd ben en nog een stukje verder moest lopen.... nou ja, totaal dus 47 minuten gerend. niet erg hard (ik blijf een beetje hangen op die 8 km/uur maar als je bedenkt dat ik ongeveer 3 maanden bezig ben..) dus ik had iets meer dan 6 km gerend en met in- en uitwandelen 7.3 km. toch niet slecht voor een beginner  ik ben verrast dat ik de vorige keer 5 en nu dus alweer 6 km heb gerend en tegen de wind in op de dijk ook nog! (de 50 minuten van Evy2 week 5 is dus kennelijk een eitje voor me).
 ik ben verrast dat ik de vorige keer 5 en nu dus alweer 6 km heb gerend en tegen de wind in op de dijk ook nog! (de 50 minuten van Evy2 week 5 is dus kennelijk een eitje voor me).
volgende keer doe ik weer netjes een kleiner rondje maar leuk is het wel. nu lekker douchen.
 maar leuk is het wel. nu lekker douchen.

daar kwam ik een enge hond tegen waardoor ik omgekeerd ben en nog een stukje verder moest lopen.... nou ja, totaal dus 47 minuten gerend. niet erg hard (ik blijf een beetje hangen op die 8 km/uur maar als je bedenkt dat ik ongeveer 3 maanden bezig ben..) dus ik had iets meer dan 6 km gerend en met in- en uitwandelen 7.3 km. toch niet slecht voor een beginner
 daar kwam ik een enge hond tegen waardoor ik omgekeerd ben en nog een stukje verder moest lopen.... nou ja, totaal dus 47 minuten gerend. niet erg hard (ik blijf een beetje hangen op die 8 km/uur maar als je bedenkt dat ik ongeveer 3 maanden bezig ben..) dus ik had iets meer dan 6 km gerend en met in- en uitwandelen 7.3 km. toch niet slecht voor een beginner  ik ben verrast dat ik de vorige keer 5 en nu dus alweer 6 km heb gerend en tegen de wind in op de dijk ook nog! (de 50 minuten van Evy2 week 5 is dus kennelijk een eitje voor me).
 ik ben verrast dat ik de vorige keer 5 en nu dus alweer 6 km heb gerend en tegen de wind in op de dijk ook nog! (de 50 minuten van Evy2 week 5 is dus kennelijk een eitje voor me).volgende keer doe ik weer netjes een kleiner rondje

woensdag 16 december 2009 om 13:40

woensdag 16 december 2009 om 14:45

@ noeks: gatsie écht sneeuwen? welke provincie woon jij? ik moet morgen naar de tandarts en dat is vrij ver weg.... hoop niet dat we allemaal ellende krijgen de komende dagen en ik hou mijn hart vast voor schotland volgende week, want daar moeten we door een pas op weg naar de cottage 
ik ga wel weer netter aan het schema houden want dit was helemaal niet de bedoeling vandaag. ik snap écht niet dat ik zo oenig was om te ver te lopen. ik moest er wel een beetje om lachen maar toch...
                    ik ga wel weer netter aan het schema houden want dit was helemaal niet de bedoeling vandaag. ik snap écht niet dat ik zo oenig was om te ver te lopen. ik moest er wel een beetje om lachen maar toch...

woensdag 16 december 2009 om 15:43

Zo, les twee zit er op! Ik moet zeggen, ik vond het behoorlijk pittig, maar goed, heb 't overleefd! Daarna nog ff wat krachttraing gedaan en nu wel een voldaan gevoel.
@ Max: Nee, echt sneeuwen is net nog niet. Er dwarrelt hier en daar wat . Maar volgens het weerbericht komt er vannacht toch wel in grote delen van het land flink sneeuw! Ik woon trouwens in Brabant.
@ Anne: Toe maar, 65 minuten! Hoe ver loop je dan?
Zo, en nu ga ik douchen!
                    @ Max: Nee, echt sneeuwen is net nog niet. Er dwarrelt hier en daar wat . Maar volgens het weerbericht komt er vannacht toch wel in grote delen van het land flink sneeuw! Ik woon trouwens in Brabant.
@ Anne: Toe maar, 65 minuten! Hoe ver loop je dan?
Zo, en nu ga ik douchen!

woensdag 16 december 2009 om 15:48

ha Noeks ook weer lekker terug! Je kan zeker niet wachten todat je de Polar kunt proberen  deze keer geen gekke dingen bij mij, ik had per ongeluk de auto lap aangezet waardoor ik steeds niet de rondjes kreeg die IK wilde maar nu dan netjes de 6 km rennen ronde kunnen  bekijken. Hahaha ik lijk wel een idioot maar ik zit echt genietend achter mijn schermpje te kijken. Leuk aan mijn software is ook dat ik een mannetje mijn route op het scherm kan laten rennen en dan kan ik kijken bijvoorbeeld wat mijn hartslag doet op welk punt (klimmen, dalen etc). Gewoon leuk natuurlijk.
 deze keer geen gekke dingen bij mij, ik had per ongeluk de auto lap aangezet waardoor ik steeds niet de rondjes kreeg die IK wilde maar nu dan netjes de 6 km rennen ronde kunnen  bekijken. Hahaha ik lijk wel een idioot maar ik zit echt genietend achter mijn schermpje te kijken. Leuk aan mijn software is ook dat ik een mannetje mijn route op het scherm kan laten rennen en dan kan ik kijken bijvoorbeeld wat mijn hartslag doet op welk punt (klimmen, dalen etc). Gewoon leuk natuurlijk.
Ik keek trouwens in mijn schema... 5 augustus heb ik voor de eerste keer op de loopband gestaan boven. Een tijdje daarna ben ik Evy1 gaan proberen (wat dus niet lukte) en op 10 september volbracht ik dan eindelijk les 1 en vanaf daar ben ik verder gegaan. Ik ben dus eigenlijk nog maar kort bezig en het verrast me dat het zo goed gaat. Ik ben geen harde loper, en dat word ik misschien ook wel nooit, maar ik ben nog steeds trots want ik was nu lekker 57 minuten aan de gang (totaal dan met warmlopen en cooldown) en dan die volle 6 km rennen..... wie had dat gedacht
Fijn dat jij ook zo lekker hebt gelopen. Fijn gevoel he? Wanneer verwacht je de Polar nu? Via die punten duurt het misschien wat langer of niet?
ben benieuwd of we echt sneeuw krijgen. Zit er niet echt op te wachten. Ik had nu al gladde bruggetjes
                     deze keer geen gekke dingen bij mij, ik had per ongeluk de auto lap aangezet waardoor ik steeds niet de rondjes kreeg die IK wilde maar nu dan netjes de 6 km rennen ronde kunnen  bekijken. Hahaha ik lijk wel een idioot maar ik zit echt genietend achter mijn schermpje te kijken. Leuk aan mijn software is ook dat ik een mannetje mijn route op het scherm kan laten rennen en dan kan ik kijken bijvoorbeeld wat mijn hartslag doet op welk punt (klimmen, dalen etc). Gewoon leuk natuurlijk.
 deze keer geen gekke dingen bij mij, ik had per ongeluk de auto lap aangezet waardoor ik steeds niet de rondjes kreeg die IK wilde maar nu dan netjes de 6 km rennen ronde kunnen  bekijken. Hahaha ik lijk wel een idioot maar ik zit echt genietend achter mijn schermpje te kijken. Leuk aan mijn software is ook dat ik een mannetje mijn route op het scherm kan laten rennen en dan kan ik kijken bijvoorbeeld wat mijn hartslag doet op welk punt (klimmen, dalen etc). Gewoon leuk natuurlijk.Ik keek trouwens in mijn schema... 5 augustus heb ik voor de eerste keer op de loopband gestaan boven. Een tijdje daarna ben ik Evy1 gaan proberen (wat dus niet lukte) en op 10 september volbracht ik dan eindelijk les 1 en vanaf daar ben ik verder gegaan. Ik ben dus eigenlijk nog maar kort bezig en het verrast me dat het zo goed gaat. Ik ben geen harde loper, en dat word ik misschien ook wel nooit, maar ik ben nog steeds trots want ik was nu lekker 57 minuten aan de gang (totaal dan met warmlopen en cooldown) en dan die volle 6 km rennen..... wie had dat gedacht

Fijn dat jij ook zo lekker hebt gelopen. Fijn gevoel he? Wanneer verwacht je de Polar nu? Via die punten duurt het misschien wat langer of niet?
ben benieuwd of we echt sneeuw krijgen. Zit er niet echt op te wachten. Ik had nu al gladde bruggetjes

woensdag 16 december 2009 om 17:05

woensdag 16 december 2009 om 19:52

donderdag 17 december 2009 om 10:39

Lopen zit er voorlopig niet in voor mij....
Ik zat dinsdag avond op m'n scooter naar huis (dacht nog over een uurtje ga ik lekker weer lopen) en toen werd ik aangereden door een bestelbusje. M'n scooter is total loss. Gelukkig heb ik zelf alleen flinke kneuzingen. (been, rib en onderrug) Het had heel wat erger kunnen aflopen. Hoorde gister van die jongen die me had aangereden dat ik een meter of 5 door de lucht ben gevlogen en nog flink ben doorgerold. Dat kan ik mezelf niet herinneren, maar dan besef je wel hoe veel geluk ik mag hebben met alleen die kneuzingen.
Ik weet niet of ik de komende weken hier nog meelees, maar zodra ik weer kan lopen, ben ik er weer hoor!
Succes allemaal met lopen!
                    Ik zat dinsdag avond op m'n scooter naar huis (dacht nog over een uurtje ga ik lekker weer lopen) en toen werd ik aangereden door een bestelbusje. M'n scooter is total loss. Gelukkig heb ik zelf alleen flinke kneuzingen. (been, rib en onderrug) Het had heel wat erger kunnen aflopen. Hoorde gister van die jongen die me had aangereden dat ik een meter of 5 door de lucht ben gevlogen en nog flink ben doorgerold. Dat kan ik mezelf niet herinneren, maar dan besef je wel hoe veel geluk ik mag hebben met alleen die kneuzingen.
Ik weet niet of ik de komende weken hier nog meelees, maar zodra ik weer kan lopen, ben ik er weer hoor!
Succes allemaal met lopen!

donderdag 17 december 2009 om 11:01

@ judith: o nee wat erg  hoe voel je je? veel pijn? ben je wel goed onderzocht, want ik vind het gek dat je je dingen niet kunt herinneren. dan lijkt het erop dat je buiten kennis bent geweest! ik hoop dat je wel in het ziekenhuis bent geweest. heel veel sterkte met opknappen, wat een schrik zal het zijn geweest! sterkte!!