Lijf & Lijn alle pijlers

Meeschrijftopic sportschool

29-08-2009 13:50 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik heb een tijdje aan hardlopen gedaan en toen vond ik het leuk om mee te schrijven met een van de hardlooptopics.

Sinds ruim een week sta ik nu ingeschreven bij de sportschool en het leek me daarom een leuk moment om een topic te openen waar sportschoolgangers hun verhalen kwijt kunnen en elkaar kunnen motiveren.

Zelf ben ik nu in de afgelopen 9 dagen 4x naar de sportschool geweest en ik hoop dat ik straks minimaal 2x in de week zal blijven gaan. Ik doe nog niet mee aan groepslessen al lijkt me dat in de toekomst wel erg leuk. Weet alleen nog niet goed wat ik dan wil gaan doen. Misschien iemand leuke suggesties?

Doe nu een aantal krachtapparaten en verder fietsen, lopen en crossen op de crosstrainer :-)

Ik hoop dat er meer meiden zijn die zin hebben om mee te schrijven en dat ik zelf door regelmatig hier een berichtje te plaatsen de motivatie blijf behouden om naar de sportschool te gaan!
En bedankt Snag!!!

Oh...zou dat het zijn...dat gebiedje wat de muis moet voorstellen...heel slim opgemerkt....eh...effe scrollen...Siempie natuurlijk!!!!

Enne BA...toe clips er niet inkrijgen??? Los krijgen bedoel je...hahaha...3 mannen aan mijn enkels!!! Voelde me wel heel speciaal...;-)
Mjammie

Gebruiken jullie met de latop ook nog eens een gewone muis?

Ik dus niet, vind het veel makkelijker om met de muis van de laptop te werken. Als ik op een gewone pc met gewone muis zit moet ik echt even wennen.

Komt er vanavond niet bij: Help mijn man heeft een hobby die man die zo verslaaft aan bodybuilden is?
Oh dat is dan geheel aan me voorbijgegaan...jammer had ik wel effe willen zien...maar hubbie kijkt voetbal en aangezien de spaanse droom af is gelopen heb ik me door 2 stapels reclamefolders geworsteld.

Zo dan...ik weet niet of jullie die van de Aldi al binnen hebben...maar zag er goed uit...dat voorgerech tvan de wilde zalm....eh ga weer switchen met dat etentje...deze was makkelijker...hahaha.

En dat choco taartje...daar kan je me voor wekken!!! Heb het foldertje effe achter gehouden...voor de inspiratie!! En dat voor zo (haags accent) weinig!!!

Ja ik gebruik een draadloze muis...ideaal...zo'n lapdoosmuis is alleen maar irritant. Vind ik
BA, ik was het alweer vergeten, maar ik wist inderdaad van je vrijwilligerswerk Va. 2010 ga ik ook vrijwilligerswerk doen, PR/comm. voor de Wereldwinkel. Echt een superfunctie! Ga het maar een paar uurtjes per week doen, want het mag niet ten koste gaan van mijn huidige werk.

Hahaha ik ben benieuwd naar mijn eerste spin-schoenen-ervaring. Jammer genoeg kan ik ze pas volgende week testen. Maaarrr- dat geeft me veel tijd om me psygisch voor te bereiden (na al die verhalen van jullie).

Van mijn laptop zet ik mijn touchpad altijd uit. Gebruik liever een gewone muis.
Vanmiddag wezen sporten en de gewichten allemaal wat meer gedaan dan maandag. Volgende week hou ik het dan zo en verhoog dan eventueel weer op woensdag. Had nog een genant momentje bij dat legpress apparaat. Als je dan je voeten tegen dat ding aan zet dan zit daar ook een handvat wat je dan vastpakt als je je stoel naar voren zet. Na mijn oefeningen vergat ik hem vast te pakken en die stoel vloog zo met een knal naar achteren. Nou dat handvat vergeet ik ook niet meer dus........ pfffffffffffffffffff
Vrijwilligerwerk zit ik ook wel eens aan te denken en dan vooral in de hoek van budgetcoach of iets dergelijks. Mensen weer structuur in de financiele chaos helpen geven. In deze tijd kunnen zoveel mensen wel een steuntje in de rug gebruiken om niet in de finaciele ellende te komen of er juist weer uit te komen.
Linn...touch mouse uitzetten??? Hoe???

Ja sorry....ben een lapdoos maagd...hahaha...een doos die maagd is...eh sorry pinda

groetjes van de lapdoosmaagdpinda....leuk scrabbel woord 4x woordwaarde..;-)
Leuk Linda om bij de weleldwinkel wat uurtjes te werken. Ik heb ik Overijssel bij de vrijwilligerscentrale gewerkt ( oa intakes afnemen en site bijwerken) en daarnaast deed ik ook vrijwilligerswerk bij de mediatheek van een middelbare school. De wereldwinkel hadden wij ook als optie. In Limburg heb ik jaren bij de kindertelefoon gewerkt en ben maatje geweest bij iemand die epilepsie had. Ook erg leuk en dankbaar werk.

Greta, ook jouw streven is mooi. Ik denk dat je een schot in de roos bent voor vele mensen die het nu extra moeilijk hebben door de crisis en de daarbij horende gevolgen. Je zou eens kunnen informeren bij de gemeente of zo.

Dat van die legpress vergeet je nooooiiiittt meer

Edje, neem nog een borreltje... Kunnen we proosten
Hahaha...weet je wel hoe ik word als ik alcohol neem??? Dat wil je echt niet meemaken hoor...ik word namelijk stront vervelend en vind vooral mijn eigen grapjes leuk....een beetje zoals ik gewoon doe maar dan tien x erger!!

Maar goed...als ik niet zelf om mijn eigen grapjes lach...wie doet het dan?? En het werkt ook zo bevrijdend...om je eigen grapjes lachen...hahahaa! Moeten jullie eens allemaal proberen...de wereld word een stuk vrolijker zo...gna

Ik ga zo eens naar bed. Moet trouwens zeggen...als je ooit verstopt ben (en ik bedoelhier dus niet het spel dat je je verdekt opsteld) moet je dagelijks een kiwi nemen.

Wij eten nu na het avond eten een kiwi ipv die dure aardbeien van tegnwoordig ik denk dat ik met lapdoos op de poepdoos ga wonen....

En nu maar fijn naar jullie warme nestjes...oogjes dicht en snaveltjes toe...slaaplekker!
Oh het was "knus"ipv "fijn"...ach...mierenneuker!
Gna, gna.. Wj zeggen hier plintenneuker

Trusten Edje, droom lekker van je lapdoos en van kiwi's

De rest ook alvast welterusten
@ed

Boven mijn touchpad zit een knopje waarmee ik het uit kan zetten, maar dat is niet op alle laptops zo. Ik zal straks eens kijken of ik iets kan vinden hoe jij dat kan doen.
Whaaaaaat!!!! Nee dat heeft mijn lapdoos niet...goedkoop kreng...hahahaha...nee hoor ben rete blij met mijn verjaardags kadootje...ben er alleen nu helmaal niet meer van af te krijgen!!!
Wat voor merk laptop heb je?
Goedemorgen!!

Gisteren ben ik na mijn werk gaan sporten en heb toen pump en combat gedaan, zwaar maar lekker! Daarna moest vriend hele avond de laptop hebben, dus heb ik tv gekeken. Heb inderdaad die help mijn man heeft een hobby met die Bodybuilder gezien haha. Hmmmm, ik herkende hem wel, als ie niet sportte voelde hij zich onrustig en niet happy, dat heb ik ook. En ik sporte bijna net zoveel als hij, maar goed ik heb geen gezinsleven met een kindje en deze man dus wel bovendien is mijn vriend zelf ook geen huismus.

Edje, ik gebruik ook een draadloze muis bij mijn laptop maar laat de touchpad wel gewoon aan, soms is het wel handig die ook te gebruiken vind ik.

Greta, goed bezig jij! Keep it up!

Lin, goedemorgen vroeg als altijd!

Vandaag laatste werkdagje voor het weekend, woehoe!!! Heb het redelijk druk, maar tis te overzien allemaal. Vanavond staat een uur Attack op de planning en vriend heeft training dus avondje voor mezelf.
een asus
Gevonden! Welliswaar in het Engels, maar daar kom je wel uit, lijkt me?

Control Panel==> Mouse==> Elantech==> Set the touchpad as disable

Snaggel, 8:30 is toch niet zo vroeg? Ik begin met werken om 8 uur. Heb vandaag 'uitgeslapen' tot 6:45u. Had heel erg slecht geslapen namelijk, kort en nachtmerries enzo. Dus besloot zo lang mogelijk te blijven liggen.
Nee tis ook niet zooo vroeg, maar wel gewoon vroeg, dus vroeg als altijd
Good morning. Hier, komt niet vaak voor, een beetje rot humeur.

Ik moet namelijk vanmiddag naar de kapper en heb daar een schijt hekel aan

Help mijn man heeft een hobby moet ik nog kijken want vriend vindt het een vreselijk programma en op BBC kwam Top Gear.

Ik heb hier en daar al reacties gelezen over Help.... dus ik ben benieuwd hoe ik die vent vind.
Oh BA het bleek een herhaling te zijn...die ik al gezien had...hij was onwijs bezig met een dieet enzo...rijst en kipfilet staat me bij...ik denk zonder kerrie sausje...zoals ik de laatse tijd ontdekt heb...hahaha

Vandaag weer de piri kip met doppers en patajes...en morgen ben ik er nog niet uit...ik mag kiezen als feestvarken...denk de KFC (goddelijke hotwings) of de surinamer...das meetr uiteten dan. Zaterdag gaanw e met zus en gezin uiteten oor mijn verjaardag. Wokken...nog nooit gedaan!!

En dan is 43...ach...voel je niks van...heowel...lig wel eerder inj mijn bed.

Ik ga effe boodschappen doen...oh BA ben dol op de kapper...ben nu ook niet rood meer...maar een echte donkere pinda!!
BA, waarom een hekel aan de kapper? Bang dat het mislukt? Ik vind het altijd juist leuk; lekker nieuw koppie!

Ed, is het gelukt met je lapdoos?

Dit eet ik vanavond... Mmm!
Klinkt allebei goed dames wat jullie eten.

Ik ben net klaar met koken want dan hoef ik het na de kapper niet meer. Prei, knoflook, een groene- en gele paprika en wortelen gewokt. Daar overheen mangosaus en vanavond kook ik er zilvervliesrijst bij. Makkelijk en gezond.

Edje morgen jarig, joehoeeee... Taart .

Ik heb een hele goede kapper, kijkt echt wat je wil en of dat kan met je gezicht en haar. Helaas vind ik het altijd tegenvallen.

Ik heb dik en veel haar met een beetje slag dus ik ben vrij beperkt. Wat ik het allerergste vind is dat ze het vaak uitdunnen en dan lijkt het net of het zo debielig valt. Ik houd van lekker wild en vol maar zij zeggen dat mijn gezicht te smal daarvoor is.. Zucht.
Mangosaus? Dat ken ik niet! Het klinkt heel apart wat je maakt, maar idd erg gezond! Waar haal je mangosaus? Wil het wel eens proberen

Heb je wel eens tóch gedaan wat jij wilde? Want als zij iets vínden, wil niet zeggen dat jij dat ook vindt. Meningen verschillen.
Oh ja...ik zou ook gewoon doen wat ik wilde hoor....ze mogen me een mening geven...mar verder is het mijn kop met haar!!

Zag er lekker uit Linn...jammer dat hubbie niet van spinazie houdt.

Zo ik heb net boetrehammen met die hete kippenlevertjes op...ik zit bom!!!

En ik ga morgen appeltaart bakken...wie weet sla ik sprten over...ga me lekker jarig voelen in mijn upje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven